Szellemet Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Behöver hjälp med ett uppdrag. Man ska köra på typ 3 minuter till kyrkogården och döda ett "gäng" som är på begravning. Sen när man har gjort det så ska man hoppa in i bilen igen och köra hem. Men jag kan inte hoppa in i bilen. Det är precis som att den är låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Döda alla, sen går du in i bilen Sweet är vid. Du känner igen den. Det är den som är markerad med en stor pil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Du måste ha sett till att du dödat alla först... Edit: SPOILERVARNA! Redigerad 25 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Szellemet Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jamen jag dödar dom alla. Tillochmed mina egna .. ah får försöka lite till. återkommer sen ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts