Stora_tomtefar Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hellu! Köpte mig en Samsung SpinPoint på 200 Gb idag, och har kopplat in den i datorn för att stöta på ett problem: Den visas inte i 'Den här datorn', trots att den finns med som 'Slave' i BIOS och blir funnen som en maskinvara. Jag har satt Jumpern på "Cable Select", så det är inget fuffens med det. Är det någon som vet vad som kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Du måste ju skapa en partition på den, smartis! Kontrollpanelen-->Administrationsverktyg-->Datorhantering-->Diskhantering Redigerad 25 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Du måste ju skapa en partition på den, smartis! Kontrollpanelen-->Administrationsverktyg-->Datorhantering-->Diskhantering ... Jag har aldrig känt mig smartare än vad jag gör nu *EDIT* Vad bör den heta? D:?... Nee, H:?.... Nee... man kan säkert ändra det senare Redigerad 25 september, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 ... Jag har aldrig känt mig smartare än vad jag gör nu *EDIT* Vad bör den heta? D:?... Nee, H:?.... Nee... man kan säkert ändra det senare Kalla den vad du vill. Och ja, du kan ändra det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts