quinn Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Är det nån som kan ge mig en full beskrivning på hur man installerar webcam-trojanen som gör att offret inte behöveer acceptera ? Har försökt genom andra foru, men får inget vettigt svar. Vet att det är en möjlighet, men behöver en ganska lätt beskrivning för att få det att funk ! Tack på för han ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Är det nån som kan ge mig en full beskrivning på hur man installerar webcam-trojanen som gör att offret inte behöveer acceptera ? Har försökt genom andra foru, men får inget vettigt svar. Vet att det är en möjlighet, men behöver en ganska lätt beskrivning för att få det att funk ! Tack på för han ! Wannabe script-kiddie kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Är det inte olagligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Haxx1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Fy fan vad förbannad jag blir när jag läser sånt här. Säkerhetsluckan som den trojanen använde är åtgärdad för länge sen, men vissa script kiddies hittar fortfarande dokument på Kazaa där den beskrivs. Det finns bara ett sätt att bli hackare, det hårda sättet. Om du är beredd att gå den hårda vägen, kan du starta här. Annars kan du dra åt helvete. Sorry för ordvalet, jag blev så j*vla förbannad! Redigerad 25 september, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Fy fan vad förbannad jag blir när jag läser sånt här. Säkerhetsluckan som den trojanen använde är åtgärdad för länge sen, men vissa script kiddies hittar fortfarande dokument på Kazaa där den beskrivs. Det finns bara ett sätt att bli hackare, det hårda sättet. Om du är beredd att gå den hårda vägen, kan du starta här. Annars kan du dra åt helvete. Attitydproblem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Är det inte olagligt? Använder det utan att 'offret' vet är det olagligt eftersom att kamera-övervakning utan skyltning är olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Sveriges lagstiftning http://img130.imageshack.us/img130/824/lagbok7xe.jpg är rolig haha vi är så lama vi svenskar, ger livstidsfängelse på 20 år, våldtäcksmän 3 månader och mördare 1-2 år. 1-2 är samma tidj ag spenderar blinkande på en livstid typ om inte mindre jaru, hårdare straff skulle inte suttit fel. eller vad säger ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Sveriges lagstiftning http://img130.imageshack.us/img130/824/lagbok7xe.jpg är rolig haha vi är så lama vi svenskar, ger livstidsfängelse på 20 år, våldtäcksmän 3 månader och mördare 1-2 år. 1-2 är samma tidj ag spenderar blinkande på en livstid typ om inte mindre jaru, hårdare straff skulle inte suttit fel. eller vad säger ni? Sveriges lagstifning är inte rolig utan sjuk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Orka diskutera då alla vet att ingen kommer att ändra nån lag eller ge hårdare straff för några ungar som inte ens är myndiga, och som även när dom är myndiga inte kommer att gå och rösta tycker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ska du säga som fortfaranda tjaffsar om tupac är död eller inte.. Han kommer inte heller leva ÄVEn fast du hela tiden tjaffsar om de. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ska du säga som fortfaranda tjaffsar om tupac är död eller inte.. Han kommer inte heller leva ÄVEn fast du hela tiden tjaffsar om de. Vad har det med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vad har det med saken att göra? W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ska du säga som fortfaranda tjaffsar om tupac är död eller inte.. Han kommer inte heller leva ÄVEn fast du hela tiden tjaffsar om de. W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Här ser vi än perfekt bild av 75% av alla gtasajtare, om en märker att denna tråd snart låses, då spammar dom alltid för att få så mycket posts som helst! Jag tycker denna tråd genast ska låsas, därefter basta! Redigerad 26 september, 2005 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts