Jump to content

Webcam

quinn
 Share

Recommended Posts

Är det nån som kan ge mig en full beskrivning på hur man installerar webcam-trojanen som gör att offret inte behöveer acceptera ?

Har försökt genom andra foru, men får inget vettigt svar.

Vet att det är en möjlighet, men behöver en ganska lätt beskrivning för att få det att funk !

Tack på för han ! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som kan ge mig en full beskrivning på hur man installerar webcam-trojanen som gör att offret inte behöveer acceptera ?

Har försökt genom andra foru, men får inget vettigt svar.

Vet att det är en möjlighet, men behöver en ganska lätt beskrivning för att få det att funk !

Tack på för han ! -_-

:P

Wannabe script-kiddie kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad förbannad jag blir när jag läser sånt här. -_- Säkerhetsluckan som den trojanen använde är åtgärdad för länge sen, men vissa script kiddies hittar fortfarande dokument på Kazaa där den beskrivs. Det finns bara ett sätt att bli hackare, det hårda sättet. Om du är beredd att gå den hårda vägen, kan du starta här. Annars kan du dra åt helvete.

Sorry för ordvalet, jag blev så j*vla förbannad!

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad förbannad jag blir när jag läser sånt här. -_- Säkerhetsluckan som den trojanen använde är åtgärdad för länge sen, men vissa script kiddies hittar fortfarande dokument på Kazaa där den beskrivs. Det finns bara ett sätt att bli hackare, det hårda sättet. Om du är beredd att gå den hårda vägen, kan du starta här. Annars kan du dra åt helvete.

Attitydproblem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sveriges lagstiftning

är rolig :D

haha vi är så lama vi svenskar, ger livstidsfängelse på 20 år, våldtäcksmän 3 månader och mördare 1-2 år.

1-2 är samma tidj ag spenderar blinkande på en livstid typ ;) om inte mindre ;)

jaru, hårdare straff skulle inte suttit fel.

eller vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sveriges lagstiftning är rolig ;)

haha vi är så lama vi svenskar, ger livstidsfängelse på 20 år, våldtäcksmän 3 månader och mördare 1-2 år.

1-2 är samma tidj ag spenderar blinkande på en livstid typ ;) om inte mindre :P

jaru, hårdare straff skulle inte suttit fel.

eller vad säger ni?

Sveriges lagstifning är inte rolig utan sjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...