Visa Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag klarar aldrig Cargalan angle eller vad det nu heter... Jag hämtar den där killen (Lance) på parkeringsplatsen och kör i väg....sen kommer jag dit de där gänget kommer.....men jag får alltid misson failed när Lance och den andra gubben dör!!!! Nån som har tips eller vet hur man SKA GÖRA!!!! Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Stå inte där uppe på trappan...spring ner...döda dem första och ta deras imigram (tror de va det vapnet iaf) sen kan du använda "auto aim" på resten...sen tar du en sanches..den som ligger ner och kör efter den andra snubben.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 hur gör man "auto aim" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 som jag sa förut R1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 längre in i gränden finns det ett "super piller". ta det innan du går upp på trapan. det är svårt kan jag hålla med om. men du klarar det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Hmm (Klara det på första försöket och det va ju inte äns svårt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 tack fö alla tips......jag försöker å försöker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Använd Uzi:n eller typ Mp5:an dom e typ bäst "Auto Aim" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 man får imigram på det uppdraget och funkar lika bra i början av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts