Crice Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Sicket problem. Är man under fjorton klarar man inte av att busringa, men är man över fjorton är man för mogen för att göra det. Gragh. Förvisso är ju EuroCop-snubbarna bra över fjorton, så... eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Va ju den sämsta imitation av Leif "Loket" Olsson jag hört. Då är det bättre att köpa en sån här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Äsch, det behöver inte vara likt. Det är skoj ändå. Crice: Jag är över fjorton, och det är ändå lika kul Ung är man bara en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Jag drar upp den här tråden efter som jag saknar mitt kära program. Är det någon som har Loket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts