Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tjenare... Är det någon som vet var man kan ladda ner flash- filen där loket (en imitatör) säger olika saker när man trycker på olika knappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har det... adda mig på msn så skickar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Jag har det... adda mig på msn så skickar jag. Mitt msn krånglar... Skicka det som bifogad fil till ***, skicka den gärna zippad (jag har modem) Tack. Jag använder den till att busringa, testa det gott folk, det e skitkul Redigerad 27 juni, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har det... adda mig på msn så skickar jag. Lägg upp den här eller på rapidshare, Jag ska också ha den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Okej här har ni den: http://rapidshare.de/files/5515701/leif_loket.zip.html Aa det är skitkul å busringa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Laddade upp Leifi & Dr. Alban! Stabilt som fan! http://dump.grendosa.com/karaokez.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Haha, fan vad nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Finns det några andra med bra ljudkvalité? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Denna var riktigt skoj. Finns det liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tyvär känner jag inte till fler än Loket, Leifi och Dr. Alban... Kanske nån annan som känner till fler? Det går ju faktiskt att göra själv i typ Flash eller TGF, bara man har nån skoj busringning att börja från... Det är svinskoj att busringa med loket! Leifi har lite dålig kvalité, Dr Alban duger också... -Vet du vad du har vunnit? -Nej? -Du har vunnit ett avgassystem, ifrån Datsun! -Vad fan ska jag med det till? -Aaa... Det var väl roligt?? *KLICK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Låter inte som Leif loket Låter som en wannabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Låter inte som Leif loket Låter som en wannabe Det är inte han, det är en kille från Hassan som imiterar Leif.. Här är en till Leifi, Leifi2004 rättare sagt! rPdZhR lFI2k4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har Dr.Alban, Loket, Leifi, Göran persson och jag hade en annan fast det var dålig ljud på den men det var någon gubbe i en porr affär iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag har Dr.Alban, Loket, Leifi, Göran persson och jag hade en annan fast det var dålig ljud på den men det var någon gubbe i en porr affär iaf. Lägg upp Göran Persson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag har Dr.Alban, Loket, Leifi, Göran persson och jag hade en annan fast det var dålig ljud på den men det var någon gubbe i en porr affär iaf. Kan du lägga upp någon av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Kan du lägga upp någon av dom? Jag testade med det stod "You cannot upload this type of file" även när jag hade packat den i RAR. Men om någon vill ha dom så adda mig på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Om man nu ska busringa borde det väl vara roligare att prata själv. Fast iof förstår jag tjusningen med att ringa och utge sig för att vara någon "kändis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Om man nu ska busringa borde det väl vara roligare att prata själv. Fast iof förstår jag tjusningen med att ringa och utge sig för att vara någon "kändis". Det blir på nåt sätt speciell charm när man bara har ett visst antal fraser att använda... Sedan behöver man inte oroa sig för fniss eller att inte komma på något att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Är det ingen som har Arnold som sån? "I'll be back" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Om man nu ska busringa borde det väl vara roligare att prata själv. Fast iof förstår jag tjusningen med att ringa och utge sig för att vara någon "kändis". Lite svårt när man ska imitera en vuxen man när man är runt 13 år Redigerad 27 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts