freddan1832 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hjälp! jag köpte gta sa igår men det går inte att starta har instalerat om det 19 gånger nu :'( hjälp! det stå bara gta_sa.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hjälp! jag köpte gta sa igår men det går inte att starta har instalerat om det 19 gånger nu :'( hjälp! det stå bara gta_sa.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Haru crackat det? no-dvd crack alltså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddan1832 Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nä Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nä Då vet ja inte va det kan vara ,nån annan vet säkert, men vad har du i burken? ram, graffe kort etc? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Bättre topic titel om den ska inte ska bli låst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddan1832 Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Då vet ja inte va det kan vara ,nån annan vet säkert, men vad har du i burken? ram, graffe kort etc? Jag har mer än vad som krävs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Uppdatera grafikkortsdrivrutinerna. Uppdatera ljudkortsdrivrutinerna. Installera senaste DirectX. Stäng av alla onödiga program i bakgrunden (fildelningsprogram, antivirus osv). Om du inte får igång det bör du maila till Rockstar Games support. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Bättre topic titel om den ska inte ska bli låst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts