gurfi Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vet inte riktigt om det är för att jag är trött men jag kommer inte på något vättigt namn på denna topic. anyway, om man scrollar ner på webhallens hemsida så ser man att gta 3 och gta vice city kostar 300 kr tillsammans. medans gta Dubbelpack kostar 450 kr. är det någonting extra som man får med Dubbelpack eller är webhallen lite kocko bara? det är ju lite konstigt att köpa Dubbelpack för 150 kr dyrare om man inte får någonting förutom en förpackning som både gta 3 och VC får plats i. skulle vara tacksam för svar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vet inte riktigt om det är för att jag är trött men jag kommer inte på något vättigt namn på denna topic. anyway, om man scrollar ner på webhallens hemsida så ser man att gta 3 och gta vice city kostar 300 kr tillsammans. medans gta Dubbelpack kostar 450 kr. är det någonting extra som man får med Dubbelpack eller är webhallen lite kocko bara? det är ju lite konstigt att köpa Dubbelpack för 150 kr dyrare om man inte får någonting förutom en förpackning som både gta 3 och VC får plats i. skulle vara tacksam för svar . Man får en glansig kartongbit... det är allt man får extra... go natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vad är det för format då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Till ps2. funderar på om jag kanske ska fixa det till PC istället, så jag kan modda dit MC m.m. är det inte lite tråkigt att köra bil med piltangenterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts