Bosse Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Tjo! Då har ni här min första Lfs film. En liten drift film där jag driftar ett varv runt Kyoto Ring National med FZ50! Inget mer att säga förutom att det är första gången jag gör en film och första gången jag ens tittat på redigeringsprogrammet Vegas... Program jag använde: Live For Speed S2 Fraps Vegas Ashampoo Shrink And Burn Längd: 1:30 Storlek: 45 mb Länk: http://rapidshare.de/files/5483130/Bosse_drift.avi.html För er som inte tankat från Rapidshare innan så skrollar man ner, trycker på free, sen skrollar du ner igen när sidan laddat igen och väntar några sekunder(du tar en plats i kön helt enkelt), sen trycker man bara på Bosse Drift.avi som står där... Hope u like it! /Bosse Edit: Sorry för felpost. Kom på nu efteråt att det finns en Lfs tråd. Tänkte bara att den va reklam för SDRA men det var det ju inte... Redigerad 24 september, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Filmen var bra tycker jag, den var ännu bättre med tanke på att det var din första film. Kanon musikval dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Filmen var bra tycker jag, den var ännu bättre med tanke på att det var din första film. Kanon musikval dessutom Tack tack Låten är bra ja DJ Dean - Play It Hard Edit: En länk till http://norrkoping.swenet.nu/mikael/LFS/Bosse_drift.avi Kanske lite bättre än RapidShare... Man behöver ju inte vänta iaf. Redigerad 24 september, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 NICE!!! Trode inte Live for Speed va så poppis... Finns de fler bilar nu? Då jag läste recensionen fanns de bara totalt fem stycken. Gällande videon: inte så hemskt extremt, men de syns att du har kontroll på bilen. Gör lite donuts o burnouts nästa gång, så kommer de ROCKA FETT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) NICE!!! Trode inte Live for Speed va så poppis... Finns de fler bilar nu? Då jag läste recensionen fanns de bara totalt fem stycken. Gällande videon: inte så hemskt extremt, men de syns att du har kontroll på bilen. Gör lite donuts o burnouts nästa gång, så kommer de ROCKA FETT. Haha, en vanlig stillastående burn eller några ringar är ju inget problem, det är ju drifta som är kul att se på då det kräver vissa skills för att klara av. Edit* Riktigt stilig drifting där! låtvalet var det heller inget fel på DJ Dean ftw. Redigerad 24 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Låten är bra ja DJ Dean - Play It Hard Riktigt bra, har en hel del låtar med DJ Dean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Tack så mycket! Har bara hört positiva grejer hittils (lagt ut på fler ställen oxå...) så jag ska göra fler filmer Ni ska ju självklart skriva om det är något ni stör er på. Gör ju bara min nästa film bättre! Det finns fler bilar och banor --> http://www.liveforspeed.net/?page=contents Det heter ju S2 nu. Om det är så poppis eller inte, tja, det är rätt många som kör. Enligt mig det bästa bilspelet/simulatorn. Utan tvekan! Och darkjak, det är ju som KalleR skriver, väldigt lätt att göra en burnout men svårare att drifta Men jag ska se om jag kan slänga in lite sådant oxå ändå Och KalleR, har inte hört fler låtar med DJ Dean men denna va ruskigt bra! Btw, så kör jag med mus, som ni kanske såg där när man ser inifrån bilen. Att rycka rundor så med ratt är kanske lite jobbigt men ändå så mycket roligare. Ratt ska köpas i slutet av månaden hoppas jag. Då ska det spelas ännu mer + Att detta var bara nåt jag gjorde idag för att se om jag kan göra film eller jag bara ska köra... Tydligen så kan jag göra film (Har ju som sagt bara hört positiva saker + att jag blev nöjd med filmen. Vilket jag tycker är huvudsaken) Och ska därför köra lite på andra banor och göra film av det oxå Ska även slänga in lite twin drifting (för er som inte vet när man kör 2 st och driftar nära varandra)... /Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Riktigt bra, har en hel del låtar med DJ Dean. Protect Your Ears är lika bra som play it hard Själv kör jag med ratt och det är helt obeskrivligt. går ej att gämnföra med mus, när man väl lärt sig tekniken är det bra mkt lättare också *skryt* 1. DJ Dean - Intro (Album Version) (0:59) 2. DJ Dean - Protect Your Ears (Video Edit) (2:58) 3. DJ Dean - Bomb the Bass (Album Version) (5:50) 4. DJ Dean - Out of Tune (Album Version) (5:04) 5. DJ Dean - Ballanation (Episode 2) (6:34) 6. DJ Dean - Out of Sight (Album Version) (5:02) 7. DJ Dean - Check the Beat (Album Version) (4:22) 8. DJ Dean - Champions of Trance (Album Version) (5:03) 9. DJ Dean - Ballanation 3 (the Last Crusade) (7:59) 10. DJ Dean - Play it Hard (Video Edit) (3:07) 11. DJ Dean - Attention (Album Version) (5:49) 12. DJ Dean - In Your Face (Album Version) (6:42) 13. DJ Dean - Scream(Album Version) (5:11) 14. DJ Dean - Get X (Album Version) (7:23) 15. dj dean - play it hard (3:08) 16. Dj Dean pers. Barbarez - It´s A Dream (3:39) 17. DJ Dean - Ballanation No. 4 (3:20) 18. DJ DEAN - PLAY IT HARD (3:08) 19. DJ Dean - It's A Dream (DJ Manian Vs. Yanou Radio Cut) (2:51) 20. dj dean presents barbarez - planet earth (world mix) (7:54) 21. DJ Dean - Ballanation No.4 (DJ Dean´s new Club Mix) (5:43) Redigerad 24 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Var inne på zatzys driftingserver nyss, men är inte så kul att dra runt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) AAAHHH!! DUBBELPOST!! OMG!!! Redigerad 24 september, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 AAAHHH!! DUBBELPOST!! OMG!!! Och? förstår inte varför alla är så oroliga för att dubbelposta. så länge man inte gör det med syfte att spamma eller bumpa tråden så är det väl inte något farligt med att posta 2 posts i rad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts