Vice. Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Jag vill köpa en billig och bra bubbla. Man kan kanske renovera den. Coolaste bilen ever. Har en peugeot 407 sw 2007 Fast jag skall köpa en bepansrad Hummer när jag blir miljonär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Jag vill köpa en billig och bra bubbla. Man kan kanske renovera den. Coolaste bilen ever. Har en peugeot 407 sw 2007 http://www.bilformedlingen.com/fordon/images/60/ffy991.jpg Fast jag skall köpa en bepansrad Hummer när jag blir miljonär... Varför inte denna som testades i Top Gear? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Varför inte denna som testades i Top Gear? Ja den var coolare men jag gillar inte färgen. Tror du man kan få den i svart eller gul? Grön kan funka med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Ja den var coolare men jag gillar inte färgen. Tror du man kan få den i svart eller gul? Grön kan funka med! Har du råd att köpa den så har du råd att lacka om den ifall den inte finns i rätt färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Min far köpte en Fiat Punto. Symaskin med fyra hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Citerar mig själv, orkar inte översätta. Life is so unfair. I've found this rust-free 1978 Ford LTD II for practically nothing. The problem with it is that it starts, runs and then dies. Flawless otherwise. Why can't I buy it? 'cause I have to sell my Volvo to make space for it first, and the Volvo isnt ready to be sold yet. Just look at it, looks hella clean. FML :-X HURR, vill ha! Den är så sjukt ball. Hade jag haft den hade jag tvättat & städat den varje helg. Så otroligt häftig bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 (redigerad) Farsan kom nyss hem med en gammal Ford Falcon från 1961. Fin bil, men hoppades på att dom skulle köpa en Mustang, aja! Redigerad 14 augusti, 2011 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Riktigt trevlig vagn det där. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 Vad kan detta vara för bil? Jag hittade den när jag var ute och åkte i Los Angeles i Google Earth! Gick tyvärr inte att få en annan vinkel. Den försvinnner spårlöst om man åker närmare (de åkte nog på just den platsen och fotade under två separata dagar). Jag tycker den är snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 Vad kan detta vara för bil? Jag hittade den när jag var ute och åkte i Los Angeles i Google Earth! Gick tyvärr inte att få en annan vinkel. Den försvinnner spårlöst om man åker närmare (de åkte nog på just den platsen och fotade under två separata dagar). Jag tycker den är snygg! I'd say it's a Porsche! 911 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 I'd say it's a Porsche! 911 kanske? Det var min första tanke med, Porsche! 911 säger du? Ja det är möjligt. Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 Det var min första tanke med, Porsche! 911 säger du? Ja det är möjligt. Tack för svar Är inte så bra på Porsche-modeller, känner nästan bara till 911 så jag törs inte lova. Vi får invänta Illousion och få det bekräftat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 Ja, det är en 911 Turbo. Skulle också kunna vara någon annan 911-modell som fått en vinge eftermonterad. Det är i alla fall inte någon av GT2/GT3 då de har mycket större vinge. Porsche har bara en annan coupe och det är Cayman (som är en Boxster med tak). tl;dr Ja, det är en 911. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 Ja, det är en 911 Turbo. Skulle också kunna vara någon annan 911-modell som fått en vinge eftermonterad. Det är i alla fall inte någon av GT2/GT3 då de har mycket större vinge. Porsche har bara en annan coupe och det är Cayman (som är en Boxster med tak). tl;dr Ja, det är en 911. Tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Postade i "Det du köpt senast", men det är ju en bil så jag slänger in den här också. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Nice car! Är det en S60R, eller är det bara R-fälgar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Nice car! Är det en S60R, eller är det bara R-fälgar? S60R, den mildare versionen på 200hk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 S60R, den mildare versionen på 200hk. Real nice, gratulerar till en fin vagn! -- Själv åker jag cirka fyrtio år äldre Volvo. Här står den och ser elegant () ut i parkeringsgaraget på jobbet. Haha mina medarbetare måste vrida sig av garv varje morgon när jag kommer i kostym och rock i det där eländet. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Real nice, gratulerar till en fin vagn! -- Själv åker jag cirka fyrtio år äldre Volvo. Här står den och ser elegant () ut i parkeringsgaraget på jobbet. Haha mina medarbetare måste vrida sig av garv varje morgon när jag kommer i kostym och rock i det där eländet. Sluta, den är ju sjukt schtek. Om du någonsin vill sälja den för en billig peng så hör av dig till mig. #hipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 (redigerad) Real nice, gratulerar till en fin vagn! -- Själv åker jag cirka fyrtio år äldre Volvo. Här står den och ser elegant () ut i parkeringsgaraget på jobbet. Haha mina medarbetare måste vrida sig av garv varje morgon när jag kommer i kostym och rock i det där eländet. Du måste ha världens tråkigaste jobbarkompisar. Den där är ju otroligt häftig och säregen. Ser ut som att det kan bli lite kallt dock. -- När jag ändå är här; kan någon identifiera den röda i den här sketchen, 0:16 och framåt: En sån vill jag ha. :yes: Redigerad 19 februari, 2012 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts