SilentViper Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Om du vill köpa så har jag en golf 1;a som jag har tänkt sälja Bilder och pris? Som jag sa tidigare så blir det inte först nästa år då jag kanske har jobb och råd att köpa såfall blir det för mig att jobba på helgerna då jag går fortfarande i skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Om du vill köpa så har jag en golf 1;a som jag har tänkt sälja Häftigaste jävla golfen som finns, första generationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Bilder och pris? Som jag sa tidigare så blir det inte först nästa år då jag kanske har jobb och råd att köpa såfall blir det för mig att jobba på helgerna då jag går fortfarande i skola. Har inga bilder men det ser ut som skit Pris kanske 1k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Har inga bilder men det ser ut som skit Pris kanske 1k Nej tack såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Nej tack såfall Nehe då behåller jag den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 du tänker sjukt mycket på skatten, du vet att en tank kostar 800-1200 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 du tänker sjukt mycket på skatten, du vet att en tank kostar 800-1200 kr? Yes i know that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Åh, jag fick provköra storebrors trimmade 200sx i fredags.. Synd att det regnade, men det kändes rätt maffigt med 400 hästar under huven, och att däcken släppte när laddtrycket började byggas. Eller, det släppte iaf på dom första två växlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 (redigerad) http://www.netcarshow.com/tesla/2009-model_s_concept/ Fy farao vad snygg för att vara en elbil! Redigerad 20 augusti, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Ford Ranger EV. Många gånger snyggare i'd say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Ford Ranger EV. Många gånger snyggare i'd say. Njeeh. Men hur skulle världen se ut om alla hade samma åsikter? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Ford Ranger EV. Många gånger snyggare i'd say. Världens tråkigaste pickup, fuck yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Världens tråkigaste pickup, fuck yeah. Världens tråkigaste bilmodell=pickup, fuck yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Morsans pojkvän fick ett infall och köpte en sån här för bara några dar sen: Dodge Coronet Super Bee 1970. Notera att det inte är exemplaret på bilden. Det är väl trevligt att åka nercabbat, men fy fan vilka dyra leksaker. Tur att de stiger i värde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Morsans pojkvän fick ett infall och köpte en sån här för bara några dar sen: Dodge Coronet Super Bee 1970. Notera att det inte är exemplaret på bilden. Det är väl trevligt att åka nercabbat, men fy fan vilka dyra leksaker. Tur att de stiger i värde... Får du ratta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Får du ratta? Ska väl inte vara omöjligt om man frågar snällt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Morsans pojkvän fick ett infall och köpte en sån här för bara några dar sen: Dodge Coronet Super Bee 1970. Notera att det inte är exemplaret på bilden. Det är väl trevligt att åka nercabbat, men fy fan vilka dyra leksaker. Tur att de stiger i värde... Vilken av motorerna är det i den? Pickup fucking rocks, amerikansk pickup/van=win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 http://www.indiancowboy.net/blog/wp-content/ext1.jpg Kanske min nya favoritbil. 69' Chevrolet Camaro. Så vacker! Vad kostar en sån idag på ett ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 http://www.indiancowboy.net/blog/wp-content/ext1.jpg Kanske min nya favoritbil. 69' Chevrolet Camaro. Så vacker! Vad kostar en sån idag på ett ungefär? Kan dom inte ut och in, men räkna med att en i bra skick kan gå på 130-200K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Kan dom inte ut och in, men räkna med att en i bra skick kan gå på 130-200K. Nu blir jag lite förvånad. Trodde att de skulle gå för min 300. Nu börjar jag drömma på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts