Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Fan, på något jävla höger har jag lyckats få en kille att tro jag vill sälja min kingcab till honom. hur förklarar man bäst att den ej är till salu utan att han blir förbannad på mig? Ta ett jävla överpris, och vill han ändå köpa den så tjänar du ju på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Fan, på något jävla höger har jag lyckats få en kille att tro jag vill sälja min kingcab till honom. hur förklarar man bäst att den ej är till salu utan att han blir förbannad på mig? svetsat en sexig adapter för 3" avgassystemet på den nu Man säger: Den är inte till salu, fattar du trögt? Eller om man vill vara trevlig, så säger man: Tyvär, jag fick inte sälja den för pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Ta ett jävla överpris, och vill han ändå köpa den så tjänar du ju på det Tänkte på det också, älskar att vara snål ibland Man säger: Den är inte till salu, fattar du trögt? Eller om man vill vara trevlig, så säger man: Tyvär, jag fick inte sälja den för pappa. Vill vara trevlig, för killen i fråga är jävligt trevlig funderar på alt. två ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Har ingen bil, men Japanskt, lätt och RWD ska det vara! En turbo skulle inte häller skada^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Som första bil lär det bli en Volvo 240, klassisk första-bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Åh, uppstart igår kväll! Underbart spännande! Först trippelkollade vi att vi hade gjort allt rätt, sen kollade vi det igen. Efter det laddade vi upp med mer alkohol, antingen skulle vi ju supa för att fira, eller supa för att sörja. Den visade livstecken, men dog direkt vid gaspådrag. Visade sig att mappen från förra sommaren var helt fuck'd up och att vi var tvungen att öka bensinflödet från typ, 4 till typ, 20. Men den startade, inga missljud förutom tryckröret som vibrerade mot ramen... Underbart skönt att veta att den faktist går! En kille från umeå ska komma ner och mappa den som folk, sen kommer det att gå, ja, FORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Åh, uppstart igår kväll! Underbart spännande! Först trippelkollade vi att vi hade gjort allt rätt, sen kollade vi det igen. Efter det laddade vi upp med mer alkohol, antingen skulle vi ju supa för att fira, eller supa för att sörja. Den visade livstecken, men dog direkt vid gaspådrag. Visade sig att mappen från förra sommaren var helt fuck'd up och att vi var tvungen att öka bensinflödet från typ, 4 till typ, 20. Men den startade, inga missljud förutom tryckröret som vibrerade mot ramen... Underbart skönt att veta att den faktist går! En kille från umeå ska komma ner och mappa den som folk, sen kommer det att gå, ja, FORT! Skont, gratz! Eller vad sager man?? Du far fixa film och lite nya bilder sen nar den ar mappad och klar da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Så här ska det låta! [youtube-old]OOLSPzIUpmw[/youtube-old] Eller så här! [youtube-old]J6T2AjBtDMQ[/youtube-old] Redigerad 16 juni, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Så här ska det låta! Eller så här! Låter dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Låter dyrt. Låter ashärligt. I dom bilarna behöver man ingen musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Stellhell har en silvrig Civic från 96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Skont, gratz! Eller vad sager man?? Du far fixa film och lite nya bilder sen nar den ar mappad och klar da Klart jag ordnar! Just nu är det bara skönt att det senaste årets ansträngning inte var i onödan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Blev nöjd ägare av en fiat uno här om dagen fick dyngan av polarens farsa, och ska slakta ner den i småbitar, ta det jag kan använda, och sälja resten, och skrota ramen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 När jag ta't körkort så kan jag skaffa en Chevrolet Chevelle Malibu SS -65 billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 När jag ta't körkort så kan jag skaffa en Chevrolet Chevelle Malibu SS -65 billigt. Lycka till. Jag ska skaffa mig en Ferarri -08 billigt. Ungefär lika sannolikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Under 100,000 iallafall! http://www.blocket.se/vi/16515724.htm?ca=9_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 När vi ändå delar med oss av videos till varandra kan jag tipsa om denna, lyssna bara när turbon hoppar igång! [youtube-old]kfa4UnamGMU[/youtube-old] Ingen misständande v8 där inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 När vi ändå delar med oss av videos till varandra kan jag tipsa om denna, lyssna bara när turbon hoppar igång! [youtube-old]kfa4UnamGMU[/youtube-old] Ingen misständande v8 där inte ... Mina lät 10 gånger bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 (redigerad) Lycka till. Jag ska skaffa mig en Ferarri -08 billigt. Ungefär lika sannolikt. Jag tycker att under 10.000 är ganska billigt för en Chevelle... Redigerad 22 juni, 2008 av SIKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Jag tycker att under 10.000 är ganska billigt för en Chevelle... Under 10.000 för en Chevelle? Good luck, länka gärna när du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts