Jump to content

Biltråden

Add3
 Share

Recommended Posts

Fan, på något jävla höger har jag lyckats få en kille att tro jag vill sälja min kingcab till honom. hur förklarar man bäst att den ej är till salu utan att han blir förbannad på mig?

svetsat en sexig adapter för 3" avgassystemet på den nu ^_^

Man säger: Den är inte till salu, fattar du trögt? Eller om man vill vara trevlig, så säger man: Tyvär, jag fick inte sälja den för pappa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta ett jävla överpris, och vill han ändå köpa den så tjänar du ju på det :P

Tänkte på det också, älskar att vara snål ibland :confused:

Man säger: Den är inte till salu, fattar du trögt? Eller om man vill vara trevlig, så säger man: Tyvär, jag fick inte sälja den för pappa.

Vill vara trevlig, för killen i fråga är jävligt trevlig :naughty: funderar på alt. två ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Åh, uppstart igår kväll! Underbart spännande!

Först trippelkollade vi att vi hade gjort allt rätt, sen kollade vi det igen. Efter det laddade vi upp med mer alkohol, antingen skulle vi ju supa för att fira, eller supa för att sörja. Den visade livstecken, men dog direkt vid gaspådrag. Visade sig att mappen från förra sommaren var helt fuck'd up och att vi var tvungen att öka bensinflödet från typ, 4 till typ, 20. Men den startade, inga missljud förutom tryckröret som vibrerade mot ramen...

Underbart skönt att veta att den faktist går! En kille från umeå ska komma ner och mappa den som folk, sen kommer det att gå, ja, FORT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, uppstart igår kväll! Underbart spännande!

Först trippelkollade vi att vi hade gjort allt rätt, sen kollade vi det igen. Efter det laddade vi upp med mer alkohol, antingen skulle vi ju supa för att fira, eller supa för att sörja. Den visade livstecken, men dog direkt vid gaspådrag. Visade sig att mappen från förra sommaren var helt fuck'd up och att vi var tvungen att öka bensinflödet från typ, 4 till typ, 20. Men den startade, inga missljud förutom tryckröret som vibrerade mot ramen...

Underbart skönt att veta att den faktist går! En kille från umeå ska komma ner och mappa den som folk, sen kommer det att gå, ja, FORT!

Skont, gratz! Eller vad sager man??

Du far fixa film och lite nya bilder sen nar den ar mappad och klar da :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor