Jump to content

Biltråden

Add3
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...

Har precis köpt en Mazda B2600 -91. rätt nöjd med bilen själv, manuell med hög/låg fyrhjulsdrift^^

bilen drar visserligen en liter milen, men har man en borgar pappa så har man. så jag kör gratis. eget tankkort som han sätter in stålar på då och då när det behövs (skryt^^)

bytte tanken idag, hål i gamla, och ska svetsa hjulhusen, det är ram på bilen, men på besiktningen whinade dom över det iallafall. grisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis köpt en Mazda B2600 -91. rätt nöjd med bilen själv, manuell med hög/låg fyrhjulsdrift^^

bilen drar visserligen en liter milen, men har man en borgar pappa så har man. så jag kör gratis. eget tankkort som han sätter in stålar på då och då när det behövs (skryt^^)

bytte tanken idag, hål i gamla, och ska svetsa hjulhusen, det är ram på bilen, men på besiktningen whinade dom över det iallafall. grisar.

lättframkomlig bil så här vintertid eller är den till något annat speciellt?

en liter milen är ju ingenting.. kommer jag ner dit med min bil är jag glad =) köra gratis vore ju en dröm.. som det är nu kör jag min egna bil kanske en gång i veckan rolleyes_843877_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lättframkomlig bil så här vintertid eller är den till något annat speciellt?

en liter milen är ju ingenting.. kommer jag ner dit med min bil är jag glad =) köra gratis vore ju en dröm.. som det är nu kör jag min egna bil kanske en gång i veckan rolleyes_843877_0.gif

Vad kör du för bil?^^ över en liter milen? kör du en hummer?^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kör du för bil?^^ över en liter milen? kör du en hummer?^^

940.. en liter milen är ju inte onormalt för en vanlig personbil.. åtminstone inte stads.

fast det är ju relativt, är det en liten nissan micra det handlar om så är ju så klart en liter milen mycket =)

jag är glad om jag kommer över 6 mil på en hundring.. fast varför jag aldrig kommer längre än så kan dock bero på den något tunga högerfoten :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

940.. en liter milen är ju inte onormalt för en vanlig personbil.. åtminstone inte stads.

fast det är ju relativt, är det en liten nissan micra det handlar om så är ju så klart en liter milen mycket =)

jag är glad om jag kommer över 6 mil på en hundring.. fast varför jag aldrig kommer längre än så kan dock bero på den något tunga högerfoten :rolleyes:

Jag brukar gasa snällt när jag accelerar om det inte är en fredag/lördag kväll med mycket folk ute på stan^^ höhö

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
*bump*

Håller på att leta bil för fullt just nu, och skulle kunna behöva lite tips. Letar efter en snygg, bra bil i 70.000kr klassen. Ska ha baksäte, men det går bra om det är en coupé. Ska fungera bra både sommar och vinter!

Tack på förhand!

Audi A4, Saab 9-3, Bmw 3-serie, Volvo S60-S70 ? Finns hur mkt som helst, bara och leta. ^_^

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor