Valle-Ball Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 lol. Jag lär ju inte låta den stå där bara i så fall tills jag för mitt körkort... xD Du kan ju mecka, när du fått körkortet kommer du mest bara åka omkring (eller nåt) skaffa en nu så du har nåt att pyssla med tills du tagit körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Du kan ju mecka, när du fått körkortet kommer du mest bara åka omkring (eller nåt) skaffa en nu så du har nåt att pyssla med tills du tagit körkort Okey mr wise guy. I aint gonna change my mind.. Jag väntar tills jag fått körkort. Den som väntar på något gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Okey mr wise guy. I aint gonna change my mind.. Jag väntar tills jag fått körkort. Den som väntar på något gott... Väntar alldeles för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 lol. Jag lär ju inte låta den stå där bara i så fall tills jag för mitt körkort... xD Precis, det lär du inte låta den göra. Du övningskör och fixar till den tills dagen du får lappen i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Nu är det så att farsan är intresserad av en Mercedes Vito (inte precis den på bilden men samma modell) och han undrar hur mycket en sån drar. Har provat att söka men utan framgång Vet ni vart man kan kolla sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Såg en Audi a4 med den här färgen idag. Villhavillhavillha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har precis köpt en Mazda B2600 -91. rätt nöjd med bilen själv, manuell med hög/låg fyrhjulsdrift^^ bilen drar visserligen en liter milen, men har man en borgar pappa så har man. så jag kör gratis. eget tankkort som han sätter in stålar på då och då när det behövs (skryt^^) bytte tanken idag, hål i gamla, och ska svetsa hjulhusen, det är ram på bilen, men på besiktningen whinade dom över det iallafall. grisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har precis köpt en Mazda B2600 -91. rätt nöjd med bilen själv, manuell med hög/låg fyrhjulsdrift^^ bilen drar visserligen en liter milen, men har man en borgar pappa så har man. så jag kör gratis. eget tankkort som han sätter in stålar på då och då när det behövs (skryt^^) bytte tanken idag, hål i gamla, och ska svetsa hjulhusen, det är ram på bilen, men på besiktningen whinade dom över det iallafall. grisar. lättframkomlig bil så här vintertid eller är den till något annat speciellt? en liter milen är ju ingenting.. kommer jag ner dit med min bil är jag glad =) köra gratis vore ju en dröm.. som det är nu kör jag min egna bil kanske en gång i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 lättframkomlig bil så här vintertid eller är den till något annat speciellt? en liter milen är ju ingenting.. kommer jag ner dit med min bil är jag glad =) köra gratis vore ju en dröm.. som det är nu kör jag min egna bil kanske en gång i veckan Vad kör du för bil?^^ över en liter milen? kör du en hummer?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad kör du för bil?^^ över en liter milen? kör du en hummer?^^ 940.. en liter milen är ju inte onormalt för en vanlig personbil.. åtminstone inte stads. fast det är ju relativt, är det en liten nissan micra det handlar om så är ju så klart en liter milen mycket =) jag är glad om jag kommer över 6 mil på en hundring.. fast varför jag aldrig kommer längre än så kan dock bero på den något tunga högerfoten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 940.. en liter milen är ju inte onormalt för en vanlig personbil.. åtminstone inte stads. fast det är ju relativt, är det en liten nissan micra det handlar om så är ju så klart en liter milen mycket =) jag är glad om jag kommer över 6 mil på en hundring.. fast varför jag aldrig kommer längre än så kan dock bero på den något tunga högerfoten Jag brukar gasa snällt när jag accelerar om det inte är en fredag/lördag kväll med mycket folk ute på stan^^ höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Har rivit Abarthen i bitar nu. Måste skruva isär moppen också, men har börjat rostlaga lite smått. Tydligen var hela underredet insmetat i nån form av rostlagningsmedel som man typ blev hög av, men rost är det ont om på balkarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 För alla bilnördar där ute kommer nu en film ni bara måste se: Initial D: the movie Tänk er Tokyo Drift, fast mindre överdrivet och bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 För alla bilnördar där ute kommer nu en film ni bara måste se: Initial D: the movie Tänk er Tokyo Drift, fast mindre överdrivet och bättre! Ahhh, Initial D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 *bump* Håller på att leta bil för fullt just nu, och skulle kunna behöva lite tips. Letar efter en snygg, bra bil i 70.000kr klassen. Ska ha baksäte, men det går bra om det är en coupé. Ska fungera bra både sommar och vinter! Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) *bump* Håller på att leta bil för fullt just nu, och skulle kunna behöva lite tips. Letar efter en snygg, bra bil i 70.000kr klassen. Ska ha baksäte, men det går bra om det är en coupé. Ska fungera bra både sommar och vinter! Tack på förhand! Audi A4, Saab 9-3, Bmw 3-serie, Volvo S60-S70 ? Finns hur mkt som helst, bara och leta. Redigerad 24 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Här får ni se min bil: Galleri Inköptes under månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Här får ni se min bil: Galleri Inköptes under månaden... rätt okej för att vara toyota. vad är det för motor i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Nästa bil blir en Volkswagen Tiguan. BOT Ja de är coola! Vad kommer en sån att kosta, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts