Jump to content

Biltråden

Add3
 Share

Recommended Posts

Ska riva inredningen på min abbarth till sommaren då jag och bror hittat ett garage.

Sen ska vi rostlaga allting och bygga en bur, sportigt som satan. Sen ska motorn få direktinsprutning och turbo.

15 tums fälgar, skärmbreddare. Förmodligen custom byggda.

Feta bromsar och klar svart lack.

:rolleyes: Måste mera sägas? Sportigaste abarthen i svergie! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ser balla bilar ut? Jag vet inte...

Lambo dörrar, jätte vingar, vielside kjolpaket, 5 lager vinyls? ^_^

Nej...

Men snygg lack, inga fula fyrkantiga plastkofångare, som exempelvis volvo hade fram till mitten av 90-talet. Antingen agressivt, eller flott utséende. Inga plåtfälgar med navkapslar (möjligtvis den amerikanska sortens polerade och SNYGGA plåtfälgar som man hade fram tills på 70-talet).

Såg du bilarna jag lade upp på förra sidan? Det jag tänker göra med mina förstabilar kommer vara att skaffa fräschare fälgar, byta lack (Svart eller pearlblå för Capricen, Vinröd el. liknande för Fiaten), och kanske Fiaten skulle få nån form av vinge (av det slaget som kommer igenom bilprovningen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Abarth är en ball liten bil.

Dock tycker jag nästan det är fusk att slita ur inredningen.

*Edit*

Vilken tycker ni jag ska välja?

Cadilac STS

Chevrolet Caprice

Fiat Coupé

Jeep Wrangler

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på vad du ska ha bilen till, sommarbil eller vinterbil, snabb bil eller pålitlig bil, ful bil eller snygg bil? :rolleyes:

Åretruntbil. Har inte råd att äga två bilar ännu. Bilen ska inte tvungetvis vara snabb, men den ska vara ball, lite av en eyecatcher då man kör omkring i den... Den ska vara rolig att ha.

Det finns inget bättre sätt att köra fram på stranden än i en Jeep Wrangler, som gungar i guppen, och med polare/brudar ståendes på flaket.

Det finns inget bättre sätt att komma till en nattklubb än i en stor vräkig amerikansk sedan med all form av lyx, en mullrande V8 och mängder med karisma.

Det finns inget mer ungdomligt än att sladda omkring i en sportbil med skrikig design...

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åretruntbil. Har inte råd att äga två bilar ännu. Bilen ska inte tvungetvis vara snabb, men den ska vara ball, lite av en eyecatcher då man kör omkring i den... Den ska vara rolig att ha.

Det finns inget bättre sätt att köra fram på stranden än i en Jeep Wrangler, som gungar i guppen, och med polare/brudar ståendes på flaket.

Det finns inget bättre sätt att komma till en nattklubb än i en stor vräkig amerikansk sedan med all form av lyx, en mullrande V8 och mängder med karisma.

Det finns inget mer ungdomligt än att sladda omkring i en sportbil med skrikig design...

Haha, konstig bilsmak du har :P tycker jag ;)

Men lätt Jeepen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor