KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Hur många hästar ligger TICen på? 160 org. fast är väldigt trimmvänlig och med bara chip och lite bättre andning åt motorn så kommer man upp i 200-220 Redigerad 24 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 3 lååånga år kvar tills jag får börja övnings köra... livet är surt! Btw: Någon som gillar Ford? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Btw: Någon som gillar Ford? Ford under 60-70tal ja, ford 80- nej fast dagens ford måste jag väl gilla antar jag då dom äger volvo "gör som ford, köp volvo!" Redigerad 24 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 230 eller 250 hk-versionen? 250 hk versionen. 02:an. Ford: Nej tack. Dessa har jag sett nog av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 3 lååånga år kvar tills jag får börja övnings köra... livet är surt! Btw: Någon som gillar Ford? KalleR: Ok, blåser rätt skapligt allså. Jag gillar Ford, men isf. Ford Galaxie -63½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Bah, komigen! Nya Ford focus... den måste man ju älska... även mustang 2005? hello? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Bah, komigen! Nya Ford focus... den måste man ju älska... även mustang 2005? hello? Jag säger Corvette istället för Mustang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Jag säger Corvette istället för Mustang. Första gången jag håller med dig inom detta ämnet tror jag Vette C6 Redigerad 24 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Första gången jag håller med dig inom detta ämnet tror jag Vette C6 Haha någon gång måste ju bli den första. Nej men den är en grym prestanda bil för en inte allt för hög prislapp. Jämför man de dyra märken för 3-4 miljoner är den ju bra. Visst inte lika bra image och sånt där men ändå. Riktigt trevlig design och trevlig motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Jag säger Corvette istället för Mustang. Jo, Corvette är ju fint, förutom aktern på Chervolet Corvett alldeles för platt. Något som är riktig runt och fint där bak är Lamborghini Murcielago... priset behövs ju inte nämnas. Redigerad 24 september, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 160 org. Nej, 182 orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nej, 182 orginal. Det var som fan. jag har hört 160, men du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Det var som fan. jag har hört 160, men du har rätt 940 turbo har 165 orginal, kanske därifrån du fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Är TICen en traktor? annars förstår jag i helvete inte varför du ska sälja en go driftsäker turbomatad bil mot en 900? Nej TICen är ingen traktor.. Och jag ber om ursäkt.. jag ska inte sälja TICen än.. den ska jag ha ett tag till.. det är Duetten jag ska sälja och kanske köpa en SAAB... TICen håller jag på att jobbar med, så den ska jag ha ett tag till.. Verkade nästan som om du blev lite rädd där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vi har en Ford Galaxie 63½ *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Verkade nästan som om du blev lite rädd där Klart man blir rädd, man säljer inte en volvo för att köpa en saab, och speciellt inte en 740 tic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Är som sagt BMW galen och har alltid varit det, här har ni en vätskeskadad BMW, dessa bilar kommer inte att säljas utan skall demonteras: Vattenskadad BMW Har en BMW 730iA som jag är rätt så nöjd med, har inte kört så mkt utan står mest i garaget http://7-serieklubben.infoweb.se/members/images/66/2.jpg Bara BMW i familjen, 520iA 2001 samt 316iA compact 1999. Fyller 18 i Nov så jag har planerat att köra denna bilen tills runt dec-jan och då skall min drömbil inhandlas: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Öh... Dom har riktigt fet motor, och jag ska köpa den för 5000:-. De fanns bara VW o Audi där. Va annars ska jag köpa? En Passat, eller? Jaha, du SKA köpa den för 5000:- Haha, hoppas du får köpa den så jag kan skratta åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Klart man blir rädd, man säljer inte en volvo för att köpa en saab, och speciellt inte en 740 tic! Jag vet.. hatar verkligen SAAB.. värsta bilmärket som finns.. Men 900 2.0T -98 för 10.00 0 är helt okej.... ska köpa den av min morfar så varför inte slå till när den är så billig? ska ändå bara trimma den och fixa iordning den och sen förmodligen sälja den igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Jag vet.. hatar verkligen SAAB.. värsta bilmärket som finns.. Men 900 2.0T -98 för 10.00 0 är helt okej.... ska köpa den av min morfar så varför inte slå till när den är så billig? ska ändå bara trimma den och fixa iordning den och sen förmodligen sälja den igen.. Ett exempel på okunnighet Menar inte Saab dissandet. för Saab suger verkligen Redigerad 24 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts