MR_Lene Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 http://www.jtuned.com/media/gallery/articles/Mazda%20Miata%20Rick/04.jpg http://www.jtuned.com/media/gallery/articles/Mazda%20Miata%20Rick/03.jpg JDM 4 life y0! Min första ska bli en Miata! Hur lång är du egentligen? den där bilen är ju gjord för japanska dvärgfrisörer eller random dockhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Min syster har en Volvo V40 med original stereo. Nu är det så att hon tar studenten nästa vecka och då hade mina föräldrar tänkt ge henne en CD/MP3-spelare till bilen som present. Min far hade tydligen inte tänkt byta ut cd-spelaren utan bara köpa till en vad-det-nu-heter så hon kan spela låtar från sin MP3 också. Men sen pratade jag med min kusin och han sa någonting om att man med vissa spelare kan bränna en skiva och spela upp den så ska tydligen spelaren minnas låtarna. Jag vet inte riktigt hur det här funkar och skulle vara väldigt tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hur lång är du egentligen? den där bilen är ju gjord för japanska dvärgfrisörer eller random dockhus. 175cm tror jag, måste ha växt minst 2 cm sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Hitlerracern snart påställd inför sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 http://www.jtuned.com/media/gallery/articl...a%20Rick/04.jpg http://www.jtuned.com/media/gallery/articl...a%20Rick/03.jpg JDM 4 life y0! Min första ska bli en Miata! Skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Skräp. Eller inte, japanarna är kända för bra kvalité och miatan är väldigt mkt körglädje för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Eller inte, japanarna är kända för bra kvalité och miatan är väldigt mkt körglädje för pengarna. Mjo, jag vet. Kände mig bara tvungen att motsätta mig honom, eftersom han dissade min 206:a -- Ärligt talat så tycker jag miatan är riktigt tuff. Jag kan inte leva med den här lögnen längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Eller inte, japanarna är kända för bra kvalité och miatan är väldigt mkt körglädje för pengarna. Jäpp sant, har själv kört både förra årsmodellen och nya Miatan, ganska kul bil om man inte vil lägga mer än så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Min syster har en Volvo V40 med original stereo. Nu är det så att hon tar studenten nästa vecka och då hade mina föräldrar tänkt ge henne en CD/MP3-spelare till bilen som present. Min far hade tydligen inte tänkt byta ut cd-spelaren utan bara köpa till en vad-det-nu-heter så hon kan spela låtar från sin MP3 också. Men sen pratade jag med min kusin och han sa någonting om att man med vissa spelare kan bränna en skiva och spela upp den så ska tydligen spelaren minnas låtarna. Jag vet inte riktigt hur det här funkar och skulle vara väldigt tacksam för hjälp! Låter som den skulle ha en hårddisk eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Är det bara jag som är ohjälpligt kär i nostalgi/raggar bilar? EDIT: tänkte passa på att fråga er grabbs, tycker ni en orginal volvo 164 är en raggarbil eller en nostalgibil? Redigerad 5 juni, 2006 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det bara jag som är ohjälpligt kär i nostalgi/raggar bilar? EDIT: tänkte passa på att fråga er grabbs, tycker ni en orginal volvo 164 är en raggarbil eller en nostalgibil? 164 är nostalgi, inget raggaraktigt med den enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 164 är nostalgi, inget raggaraktigt med den enligt mig. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Mm, får ta och fixa upp den och byta iväg mot en raggar bil^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Awww, så jävla nice vi har vart och kollat på en bil, Audi 200 quatro turbo med chiptrim, fyfan, man satt med en jävla klump i halsen när vi drog iväg, herejävlar allså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag får se vad jag köper för bil, men kanske en Volkswagen Golf eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Om jag hade haft oändligt med pengar skulle en gammal Ford Shelby Mustang GT inte sitta fel ... Men om jag ska vara realistik så kommer det förmodligen bli en gammal Volvo från -85, men den är GT så det är ganska bra drag i den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Vi letar ju bil, och jag är FRUKTANSVÄRT dålig på bilar så jag frågar någon som kan något om bilar... Hittade en bil hos en bilhandlare idag. En Mitsubishi Carisma 1,8 GL 9000 mil årsmodell -98 med fyra nya dubbdäck och cd spelare. Firman ville ha 59.900:- men jag kunde få ner priset till 55.000:- Tycker ni att det är ett bra pris? Redigerad 3 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Vi letar ju bil, och jag är FRUKTANSVÄRT dålig på bilar så jag frågar någon som kan något om bilar... Hittade en bil hos en bilhandlare idag. En Mitsubishi Carisma 1,8 GL 9000 mil årsmodell -98 med fyra nya dubbdäck och cd spelare. Firman ville ha 59.900:- men jag kunde få ner priset till 55.000:- Tycker ni att det är ett bra pris? Kan vara bra, kan vara dåligt. Hur många mil har den gått? Kolla serviceboken så den är rätt ifylld, och servicar gjorda. Lägg dig på marken och titta noga under, hittar du nån rost nånstans? Ifall du hittar, ta med nån utomstående som är kunnig på bilar som får göra en bedömmning hur illa det är. Provkör och känn så allt känns riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Kan vara bra, kan vara dåligt. Hur många mil har den gått? Kolla serviceboken så den är rätt ifylld, och servicar gjorda. Lägg dig på marken och titta noga under, hittar du nån rost nånstans? Ifall du hittar, ta med nån utomstående som är kunnig på bilar som får göra en bedömmning hur illa det är. Provkör och känn så allt känns riktigt. Jo det är det som poängen måste veta om det är bra eller dåligt. serviceboken är enligt firman helt korekt infylld. (köper från en Mitsubishi firma) och servicen e gjord. Det är precis bytt något som skall bytas efter 8000 mil. Vad vet jag inte. Har gått 9000 mil. Går som en klocka. Bara farsan som är den kunnigaste om bilar som jag känner. Och han har inte haft bil de senaste 15 åren. Rost skall jag kolla efter. Smart, tack Redigerad 3 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag ska köpa en jenkare till första bil eller en BMW 325 eller en m5:a eller t.ex plymouth fury års. 66-68 eller en charger eller en 50 tals GTO en camaro skulle inte sitta fel heller en 60 tals finns många bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts