Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hookay http://img136.imageshack.us/img136/9994/dscn6303copy0nh.gif Som jag sa. Detta är inte den bilen dom kommer köra ett reportage av. Min fader har en bild från våran bil från bilmässan. Ska försöka fixa upp den senare. Ni får väl titta på min gamla så länge. Fan vad soft om ens pappa ville hålla på med sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Absolute. vad har du nu? Säkert. Jag hade en Volvo 242 GLE, -82 tror jag de va. Den vart demolerad utavbara helvete på isracingen iår. Skulle inte låta nån annan än jag testköra den där. Redigerad 11 april, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hookay http://img136.imageshack.us/img136/9994/dscn6303copy0nh.gif Som jag sa. Detta är inte den bilen dom kommer köra ett reportage av. Min fader har en bild från våran bil från bilmässan. Ska försöka fixa upp den senare. Ni får väl titta på min gamla så länge. Skön ^^ Fakta? Om den ni har nu, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag hade en Volvo 242 GLE, -82 tror jag de va. Den vart demolerad utavbara helvete på isracingen iår. Skulle inte låta nån annan än jag testköra den där. Synd med tanke på att det var en 242:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Skön ^^ Fakta? Om den ni har nu, då. Hmm Ja det är en Renault Alpine A310 V6. Den är från 1984. Motorn är en V6:a på ungefär 150hk. Varav våran har trimmats ungefär 10hk. Toppfarten ligger väl runt 225. Den har tillverkat i cirak 8000 exemplar. @Kebab: Nja. Han brinner inte för det direkt. Mest hans kompisar som pushar honom. men det är själv inget jag njuter med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 @Kebab: Nja. Han brinner inte för det direkt. Mest hans kompisar som pushar honom. men det är själv inget jag njuter med. Inte? det måste ju vara jättefint att ha en pappa som gillar snabba, fina bilar? Till skillnad från min pappa då, som tycker att en golf 4 kombi duger gott och som inte har kört fortare än 80 med sin motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Synd med tanke på att det var en 242:a. Japp, det var det som var själva tanken, dom flesta gör ju racing bilar av just 242 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Hookay http://img136.imageshack.us/img136/9994/dscn6303copy0nh.gif Som jag sa. Detta är inte den bilen dom kommer köra ett reportage av. Min fader har en bild från våran bil från bilmässan. Ska försöka fixa upp den senare. Ni får väl titta på min gamla så länge. Hade jag varit en bil hade jag blevet kåt! Redigerad 11 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hade jag varit en bil hade jag blevet kåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Inte? det måste ju vara jättefint att ha en pappa som gillar snabba, fina bilar? Till skillnad från min pappa då, som tycker att en golf 4 kombi duger gott och som inte har kört fortare än 80 med sin motorcykel Bäh ... min pappa har en båt på 31 hästar. Skratta dig lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Inte? det måste ju vara jättefint att ha en pappa som gillar snabba, fina bilar? Till skillnad från min pappa då, som tycker att en golf 4 kombi duger gott och som inte har kört fortare än 80 med sin motorcykel Jovisst är det roligt. Men han gillar inte snabba och fina bilar. Han gillar snabba och fina Renaultbilar. Det är nästan en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Angående Aero X så är det ju som sagt en koncept bil, en koncept bil går vanligtvis inte att köra och att denna går att köra ska ses som ett plus i kanten. Jag gillar den enormt och designen är klockren, måste komma något liknande i produktion. Här är lite bilder som jag tog när jag var i Trollhättan för några veckor sedan. Aero X i Trollhättan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Angående Aero X så är det ju som sagt en koncept bil, en koncept bil går vanligtvis inte att köra och att denna går att köra ska ses som ett plus i kanten. Jag gillar den enormt och designen är klockren, måste komma något liknande i produktion. Här är lite bilder som jag tog när jag var i Trollhättan för några veckor sedan. Aero X i Trollhättan Omg, skitsnygg. Påminner om en blandning mellan jaguar, corvette och astonmartin Nice. Redigerad 12 april, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Någon som vet var man kan köpa ett billigt sport avgassystem till volvo 740? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Någon som vet var man kan köpa ett billigt sport avgassystem till volvo 740? Sug eller turbo? Tum? Rostfritt eller inte? Komplett från vart, från kat eller helsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Sug eller turbo? Tum? Rostfritt eller inte? Komplett från vart, från kat eller helsystem? Sug,3 tum,Spelar ingen roll, Helsytem Redigerad 12 april, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Sug,3 tum,Spelar ingen roll, Helsytem Vad får det kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Spelar ingen roll vill bara få en pris uppfattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Spelar ingen roll vill bara få en pris uppfattning JT Avgasteknik har 3" hela vägen, två dämpare och extractorgrenrör för 4650:- och ett med 3" från grenröret med en dämpare för 3500:-. Båda är för 8V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts