Jump to content

Biltråden

Add3
 Share

Recommended Posts

Ja, det är väl mer en sån man får skaffa. Ensådan bör man nog kunna få för lite mer än 1.000:-. De med hårddisk har jag för mig kostar över 4.000:-.

Har sett en LG med usb för runt 1600 kr, fast personligen skulle jag aldrig köpa en LG som huvudenhet. Brl har även en JVC med usb för 2500 kr. Så jag kan tänka mig att priserna ligger någonstans där emellan. Så vidare många huvudenheter med hårddisk har jag inte sett till, så där kan jag inte uttala mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är -91a och behöver ny bil? Behöver du någon alls? Vet dock ingen.

Det var precis därför jag satte " tecket vid behöver.

Gillar att plocka med bilar, dom ska inte vara totalt asfina, värsta lacken osv.

Garagelack FTW! Gärna nått renoveringsprojekt.

Btw: Kan man inte köpa en på skrotten, och på nått sätt få in den i registret igen? :wub:

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var precis därför jag satte " tecket vid behöver.

Gillar att plocka med bilar, dom ska inte vara totalt asfina, värsta lacken osv.

Garagelack FTW!  Gärna nått renoveringsprojekt.

Btw: Kan man inte köpa en på skrotten, och på nått sätt få in den i registret igen? :wub:

Även om du har " " så behöver du knappast någon. Du kunde ju lika gärna skrivit att du vill ha en. Men skitsamma.

Visst är det skoj att hålla på!

Kort svar, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst för att den är snygg och så men dom som testkört den tycker att den är stötig och bullig och massa annat inom komfortklassen, den verkar ju inte direkt bekväm heller :D

Eftersom bilen inte kommer gå i produktion var det ju det Saab sattsade minst på, syftet med bilen var ju bara att peka åt vilket håll dom "går" åt, och göra bilen så lik som ett flygplan... vilket dom lyckats bra med. Flygplan är obekväma, bullriga och "stötiga" när man tänker efter. (w00t)

Kebab @

Jag kan trösta dig med att vi kommer se mycket av Aero X i de nya 93 och 95. :(

GTApimp @

Har du bild? :P

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor