StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ny bil! \o/ (sepestor bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det är en BaraCuda!!! Nope, det är en 1970 Ford Mustang Boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ny bil! \o/ (sepestor bild) What the.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Nice Stell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 What the.. Hemma hos syrran. Hon hade 30års kalas i garaget innan det kom in bilar och maskiner där inne. Dom har suttit uppe sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Fan va nice Stellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Inga fel på den där, Stellhell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Hemma hos syrran. Hon hade 30års kalas i garaget innan det kom in bilar och maskiner där inne. Dom har suttit uppe sen dess. Det brukar låta så Redigerad 9 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det brukar låta så Ne, okej jag bara skojade. Min systers man är egentligen bög, därför har han halvnakna killar i sitt garage, som förövrigt hans fru och barn är inne och kollar i dagligen.. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ny bil! \o/ (sepestor bild) Stellan da raggzor! Fin sak, hur mycket gick den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Stellan da raggzor! Fin sak, hur mycket gick den på? 85 laxar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 85 laxar. Rock N' Roll Rebel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ne, okej jag bara skojade. Min systers man är egentligen bög, därför har han halvnakna killar i sitt garage, som förövrigt hans fru och barn är inne och kollar i dagligen.. Idiot. Okej, jag vet att det där var en rejäl väx-upp-för-fan-diss mot mig, men jag kunde bara inte låta bli att tycka det var kul. För fan, jag bjuder på den StellHell - Mannen med humorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, jag vet att det där var en rejäl väx-upp-för-fan-diss mot mig, men jag kunde bara inte låta bli att tycka det var kul. För fan, jag bjuder på den StellHell - Mannen med humorn Lackade bara eftersom jag visste att det skulle komma en sån kommentar redan innan jag skrev inlägget. "Det brukar heta så" eller "Så säger alla".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Lackade bara eftersom jag visste att det skulle komma en sån kommentar redan innan jag skrev inlägget. "Det brukar heta så" eller "Så säger alla".. Jaja, nu går vi vidare Kan säga att jag har hittat en ny drömbil: http://www.carpages.co.uk/saab/saab_images/saab_aero_x_01_03_06.jpg Konceptbilar äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jaja, nu går vi vidare Kan säga att jag har hittat en ny drömbil: *BILD* *BILD* Konceptbilar äger Visst för att den är snygg och så men dom som testkört den tycker att den är stötig och bullig och massa annat inom komfortklassen, den verkar ju inte direkt bekväm heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Själv har man varken bil eller körkort..Men vafan jag övningskör ju I familjen har vi iaf en vit Volvo 850 och en röd Volvo s40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Någon som vet ett ungefärligt pris på en bilstereo som kan spela upp CD-skivor men som också har en lite lagom hårddisk för MP3-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Någon som vet ett ungefärligt pris på en bilstereo som kan spela upp CD-skivor men som också har en lite lagom hårddisk för MP3-filer? Hårddisk är inte jättevanligt än. Annars finns det ju huvudenheter med usb i fronten så man kan koppla in mp3-spelare eller flashminne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hårddisk är inte jättevanligt än. Annars finns det ju huvudenheter med usb i fronten så man kan koppla in mp3-spelare eller flashminne. Ja, det är väl mer en sån man får skaffa. Ensådan bör man nog kunna få för lite mer än 1.000:-. De med hårddisk har jag för mig kostar över 4.000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts