Jump to content

Biltråden

Add3
 Share

Recommended Posts

Ne, okej jag bara skojade.

Min systers man är egentligen bög, därför har han halvnakna killar i sitt garage, som förövrigt hans fru och barn är inne och kollar i dagligen..

Idiot.

Okej, jag vet att det där var en rejäl väx-upp-för-fan-diss mot mig, men jag kunde bara inte låta bli att tycka det var kul. För fan, jag bjuder på den :o

StellHell - Mannen med humorn ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag vet att det där var en rejäl väx-upp-för-fan-diss mot mig, men jag kunde bara inte låta bli att tycka det var kul. För fan, jag bjuder på den :o

StellHell - Mannen med humorn ^_^

Lackade bara eftersom jag visste att det skulle komma en sån kommentar redan innan jag skrev inlägget.

"Det brukar heta så" eller "Så säger alla"..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet ett ungefärligt pris på en bilstereo som kan spela upp CD-skivor men som också har en lite lagom hårddisk för MP3-filer?

Hårddisk är inte jättevanligt än. Annars finns det ju huvudenheter med usb i fronten så man kan koppla in mp3-spelare eller flashminne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hårddisk är inte jättevanligt än. Annars finns det ju huvudenheter med usb i fronten så man kan koppla in mp3-spelare eller flashminne.

Ja, det är väl mer en sån man får skaffa. Ensådan bör man nog kunna få för lite mer än 1.000:-. De med hårddisk har jag för mig kostar över 4.000:-.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor