Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Dom har plockat bort gränsen... och ja.. den är trimmad Ja, då går den inte i 251 km/h helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ja, då går den inte i 251 km/h helt enkelt. Vadå ? går den snabbare eller ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vadå ? går den snabbare eller ? :S Har dom plockat bort spärren så går den antagligen snabbare, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Har dom plockat bort spärren så går den antagligen snabbare, ja. Får åka ner med farsan till Autobahn i sommar då jävlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Epa-raggare ? http://www.car.ee/galleryPic.php/21485.jpg Nästa gång jag ser en bonne som vill förvandla ett sådant mekaniskt underverk till en fyrhjulig moped (a-traktor, epa, och gud vet vad det heter), så ska jag *insert proper punishment here*!!! Redigerad 15 februari, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Wiee, fick present av farsan idag. http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/Spruta_002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Wiee, fick present av farsan idag. Vad är det för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vad är det för nåt En färgspruta. Lacka bilen du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Wiee, fick present av farsan idag. Vad snäll din pappa är. Kan du motivlacka med den där ? Isånna fall kommer jag förbi dig någon dag, du får 500:- och jag en fin lack på bilen ? Redigerad 17 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vad snäll din pappa är. Kan du motivlacka med den där ? Isånna fall kommer jag förbi dig någon dag, du får 500:- och jag en fin lack på bilen ? Ja visst är han! ibland. Nepp, eller ja de blir nog inte så jättesnyggt. Det är en spruta som används för helbilslackering. Inga motiv alltså. Det är ingen "airbrush" med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ja visst är han! ibland. Nepp, eller ja de blir nog inte så jättesnyggt. Det är en spruta som används för helbilslackering. Inga motiv alltså. Det är ingen "airbrush" med andra ord. Aw, så synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Skönt inlägg på auto, motor och sport Kan inte Norrmän låta bli våra andelar? "Börjar bli lite less på att det för jämmnan är Norrmän som köper Sveriges andelar av exclusiva bilar, ja menar återförsäljare i Sverige lägger ner tid, pengar och mycket jobb på att få in extremt små mängder av bilar som Lamborghini Gallardo spider, Ferrari FFX osv, och sen slutat det med att någon Norrman kommer och lägger vantarna på "våra" bilar, och kom inte och säg att det inte finns tillräckligt med svenskar som har intresset och pengarna för dessa mång miljon bilar för det finns det verkeligen. Om nu Norrmänen är interisserade av dessa bilar får dom vel fan lägga ner lite arbete med att ta hit bilarna själva, och inte snyva oss Svenskar när vi ÄNTELIGEN för en gångs skull får in en bil som Ferrari FFX t.ex det är ju inte meningen att sverige ska käpmpa år efter år med att få in dessa exclusiva bilar i Sverige, märket i fråga är i och för sej sevenskt men det finns knappast ett enda ex i detta land, första exet borde ju stanna i Sverige, eftersom det är så dom flesta märken gör, man ställer in första tillverkade bilen på något museum eller liknande" HOHOHOH håller fan me där, Norrmänen ska GE FAN i våra bilar, dom är jävla snyltare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Skönt inlägg på auto, motor och sport Kan inte Norrmän låta bli våra andelar? "Börjar bli lite less på att det för jämmnan är Norrmän som köper Sveriges andelar av exclusiva bilar, ja menar återförsäljare i Sverige lägger ner tid, pengar och mycket jobb på att få in extremt små mängder av bilar som Lamborghini Gallardo spider, Ferrari FFX osv, och sen slutat det med att någon Norrman kommer och lägger vantarna på "våra" bilar, och kom inte och säg att det inte finns tillräckligt med svenskar som har intresset och pengarna för dessa mång miljon bilar för det finns det verkeligen. Om nu Norrmänen är interisserade av dessa bilar får dom vel fan lägga ner lite arbete med att ta hit bilarna själva, och inte snyva oss Svenskar när vi ÄNTELIGEN för en gångs skull får in en bil som Ferrari FFX t.ex det är ju inte meningen att sverige ska käpmpa år efter år med att få in dessa exclusiva bilar i Sverige, märket i fråga är i och för sej sevenskt men det finns knappast ett enda ex i detta land, första exet borde ju stanna i Sverige, eftersom det är så dom flesta märken gör, man ställer in första tillverkade bilen på något museum eller liknande" HOHOHOH håller fan me där, Norrmänen ska GE FAN i våra bilar, dom är jävla snyltare. Nej, låt Norrmännen köpa om ingen svensk kan köpa. Det viktigaste för märket i detta fall är att de överlever, inte att de ställer en bil på museum. De tillverkar ju trots allt inte så många bilar per år och om inte jag minns fel är ägaren till Koennisig (det svårstavade märket) halv norrman eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Damn, den var najs du Kalan! Märke? Nästan som mina andra favoriter: Ford Mustang: Pontiac Firebird: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Damn, den var najs du Kalan! Märke? Nästan som mina andra favoriter: Ford Mustang: Pontiac Firebird: Det är en BaraCuda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nej, låt Norrmännen köpa om ingen svensk kan köpa. Det viktigaste för märket i detta fall är att de överlever, inte att de ställer en bil på museum. De tillverkar ju trots allt inte så många bilar per år och om inte jag minns fel är ägaren till Koennisig (det svårstavade märket) halv norrman eller något sånt. Nee, men tysk Finns det ingen svensk som har en Koenigsegg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Damn, den var najs du Kalan! Märke? Plymounth Hemi Cuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Riktigt fin bil det där, kanske man ska spana in lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag ska kanske köpa en volvo 740/240/142. Vilken är bäst av dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts