Fireblade Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 174:- kostade det för mig att konvertera. Är det bara en bränsletrycksregulator som du har satt dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är det bara en bränsletrycksregulator som du har satt dit? Japp, från en Sierra med DOHC motorn. Och en manometer för att mäta bränsletrycket. "Bara". Mer behövs inte. Men vill man lägga ut 6000:- på ett chip så går väl det också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jaså? Bara. Våran 9-5 Aero (02) med lite special delar i motorn som var monterade på fabriken har man kört i runt 300 på autobahn med. Inte vi men Saabs egna killar i Gbg har gjort det. Är de helt jävla CP. Med en framhjulsdriven bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Joey - B230FB är det jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är de helt jävla CP. Med en framhjulsdriven bil!!! Ja? Den är framhjulsdriven. Inget mer med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad säger ni om den här då? Tycker det är skitsnyggt med text (eller vad det kallas) på däcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Usch 80-tals mustanger är inte snygga. och vit text på däcken känns väldigt mkt epa-raggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Haha... Fast den där är -91'a. Men jag håller med - vissa Mustanger ser ut som fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Haha... Fast den där är -91'a. Men jag håller med - vissa Mustanger ser ut som fjant. Jaja det ändå 80-tals design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ja? Den är framhjulsdriven. Inget mer med det. Fan va grymt ändå...300 i en FWD bil. Det är riktigt bra presterat av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 och vit text på däcken känns väldigt mkt epa-raggare Nja, det är ju inte lika farligt som däckpennastyling på Volvos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nja, det är ju inte lika farligt som däckpennastyling på Volvos. Hehe det är det jag syftar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) och vit text på däcken känns väldigt mkt epa-raggare Epa-raggare ? http://www.car.ee/galleryPic.php/21485.jpg När jag ändå har lagt upp en Corvette så kan jag lägga upp en till som jag blivit lite småkär i. http://www.car.ee/galleryPic.php/21496.jpg 7.0L V8, 505 HK. 470 NM. 0-100 ~4 sek. Redigerad 11 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Epa-raggare ? http://www.car.ee/galleryPic.php/21485.jpg Det är på sådana bilar det ska sitta ifylld däcktext på, inte Volvos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Sjuukt sygg design på corvette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är de helt jävla CP. Med en framhjulsdriven bil!!! Mm, håller med. Fan ska man med 300hk i en grävling till?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Mm, håller med. Fan ska man med 300hk i en grävling till?! Spelar ingen större roll om det är 300 hk, utan maffigt med vrid så blir hingstarna obetydliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Spelar ingen större roll om det är 300 hk, utan maffigt med vrid så blir hingstarna obetydliga. Min far har 560 nM i sin BMW diesel.. varför är den teoretiska toppfarten på bara 251 km/h dårå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Min far har 560 nM i sin BMW diesel.. varför är den teoretiska toppfarten på bara 251 km/h dårå ? För att BMW satt gränsen där. Är den trimmad är det möjligt at den går snabbare ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) För att BMW satt gränsen där. Är den trimmad är det möjligt at den går snabbare ändå. Dom har plockat bort gränsen... och ja.. den är trimmad Redigerad 15 februari, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts