eXotic Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 De flesta bilar jag känner till har flerkretssystem, vilket gör att om en broms går sönder fungerar alltid en annan. Då får han fila på allihop Det kommer säkert inte se ett dugg mnisstänksamt ut haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Då får han fila på allihop Det kommer säkert inte se ett dugg mnisstänksamt ut haha. Eller tömma ur bromsvätskan eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 ...hmm... jag antar att det passar att sägas här kanske.... JAG HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 GRATTIS !! Själv har jag några år kvar att vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 ...hmm... jag antar att det passar att sägas här kanske.... JAG HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!! Grattis!! PAX för att du är min personliga Chauför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 OMG!!! Grattis!! PAX för att du är min personliga Chauför! Lätt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 ...hmm... jag antar att det passar att sägas här kanske.... JAG HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!! Grattis fan Jag är också påväg som fan, har klarat teorin och kört 5 ggr så jag hoppas att jag får det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 ...hmm... jag antar att det passar att sägas här kanske.... JAG HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!! Grattis! Hoppas jag får mitt inom snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Min farsas övningskörnings lärare sa att det var dags att köra upp för honom på andra övningskörningen.. lite kompicerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Min farsa fick en ny bil av sin chef, chefen har köpt den på avbetalning några år tidigare så de sista pengarna dras av på lönen BTW det är en Cheva Astro -96 el. -97 är inte säker, motor är bytt 1 år tidigare, 96.000 (och det finns kvitto på det), sug på den ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Då detta är biltråden, hur många av er kör era bilar på det föråldrade och det miljöförstörande bränslet bensin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Då detta är biltråden, hur många av er kör era bilar på det föråldrade och det miljöförstörande bränslet bensin? När jag väl kör så gör jag det på bensin. Vad har du förväntat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Etanol E85 funkar ju minst lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Etanol E85 funkar ju minst lika bra. Så länge det inte är för kallt ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) *borta* fick typ svar i posten ovan. Redigerad 10 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Så länge det inte är för kallt ute Kör med några liter bensin i tanken just för kallstarten, har kallstartat i -25 utan problem. På sommaren så går den på 100% e85. Det enda som jag är orolig över är hur bränsleslangarna från -88 mår med ett högre bränsletryck. (4.5BAR istället för orginal 2.2)..Men jag märker väl om det börjar spruta etanol under huven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kör med några liter bensin i tanken just för kallstarten, har kallstartat i -25 utan problem. På sommaren så går den på 100% e85. Det enda som jag är orolig över är hur bränsleslangarna från -88 mår med ett högre bränsletryck. (4.5BAR istället för orginal 2.2)..Men jag märker väl om det börjar spruta etanol under huven... Kör du 100% E85 utan konvertering!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Skiter i vad för bränsle det är, bara det inte är volvo, saab , fan dom bilarna ska fan försvinna!! Tråkiga "Bondebilar" så riktigt medel svensson som kör med dom. Japanare FTW!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Kör du 100% E85 utan konvertering!? NIX http://www.snortfroken.net/~copycat/upload/files/dcf0f2b279d895587b820a974b21fc84.jpg 174:- kostade det för mig att konvertera. edit Vad har du för motor i din 940? B230FB? FX? F? Det finns dom som har lyckats köra på 100% e85 utan konvertering med B230F* motorerna med nyare insprut än LH 2.2. Tex. 2.4 kan "lära in" det nya bränslet genom att man nollar boxen genom att man lossar på minuskabeln några minuter. Redigerad 10 februari, 2006 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 ...hmm... jag antar att det passar att sägas här kanske.... JAG HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS:) Sen som vanligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts