Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Någon som har en aning om vad en begagnad sån skulle kosta år 2008-2009 (då jag som tidigast kan skaffa bil)? Är rätt omöjligt att veta, beror på en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) 760 har större motorer har jag för mig, dem finns la med sexor? klart man ska ha 15" i kofferten, om det får plats det får jag se Och nej jag menar inte en 765:a. EDIT: inte diesel sexor nu.. Redigerad 5 februari, 2006 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 760 har större motorer har jag för mig, dem finns la med sexor? klart man ska ha 15" i kofferten, om det får plats det får jag se Och nej jag menar inte en 765:a. Jo, 760 finns med sexa. Okej. Kan ju bli lite knapert med plats i en 764:a, speciellt med ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Med min farsas Volvo V70 var vi uppe i 290 km/h (hastighetsmätar-fart) det kanske gick i 260 - 270.. Och vad har din far gjort med den bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jo, 760 finns med sexa. Okej. Kan ju bli lite knapert med plats i en 764:a, speciellt med ett par. Jo det kan gå om man ställer dom lite på sneden. Är hon inte vacker?? Endast 10.000 gör ju att man får lust att köpa den på en gång Eller en tic kanske? TIC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Är hon inte vacker?? Endast 10.000 gör ju att man får lust att köpa den på en gång Eller en tic kanske? TIC Automat är inge kul. Skulle tagit turbon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Någon som har en aning om vad en begagnad sån skulle kosta år 2008-2009 (då jag som tidigast kan skaffa bil)? Har varit så för mig också att ja väljer vilken bil jag vill ha nu. Men det känns som dem exemplar som är riktigt fina (som på bilden) kommer vara riktigt sällsynta om några år. Om det inte blir en riktig klassiker och folk håller dom fräsha. Redigerad 5 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Japanare... Det kallar jag kvalité, alltså. Till skildnad från tyskar (nämner inga namn, Mercedes E-klass), så rostar Japanare väääääldigt långsamt. Själv ska jag, som jag kanske redan nämnt, skaffa en Honda Prelude: Som jag ska storstyla... Och ja, RIKTIGA karlar kör manuellt. Hur annars är det tänkt att man ska dragracea? aaah Honda Preluderna är ganska nice, de e 4way drive på dom äldre , lite trevligt , Och somsagt ingen automat låda nu , de e så himla tråkigt!! och är man dessutom lite bra på att köra bil, så är manuelt snabbare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Och vad har din far gjort med den bilen? Chip-trim från SAM och uppgraderad turbo.. slut effekten var ca 315 hk @Azore : mätaren pekade neråt...(rakt ner) Volvo V70 T5 250 hk orginal Redigerad 5 februari, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Chip-trim från SAM och uppgraderad turbo.. slut effekten var ca 315 hk @Azore : mätaren pekade neråt...(rakt ner) Volvo V70 T5 250 hk orginal Jaså? Bara. Våran 9-5 Aero (02) med lite special delar i motorn som var monterade på fabriken har man kört i runt 300 på autobahn med. Inte vi men Saabs egna killar i Gbg har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 aaah Honda Preluderna är ganska nice, de e 4way drive på dom äldre , lite trevligt , Och somsagt ingen automat låda nu , de e så himla tråkigt!! och är man dessutom lite bra på att köra bil, så är manuelt snabbare!! Du måste växla som en idiot om du ska slå en automat, i alla fall på bilar som är nyare en 1995. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Du måste växla som en idiot om du ska slå en automat, i alla fall på bilar som är nyare en 1995. Beror ju på vilken automatlåda man har också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hehehe jo i och för sig, min farsa har en 407 kombi V6 automat-05 min lilla A3 manuel- 98 slår den lät på grund av att 407an har en automat som är antik, automaten hackar mellan växlarna och det tar typ 5sek innan nästa kommer in. Ett bevis på att 407 är en modern skitbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jaså? Bara. Våran 9-5 Aero (02) med lite special delar i motorn som var monterade på fabriken har man kört i runt 300 på autobahn med. Inte vi men Saabs egna killar i Gbg har gjort det. Volvon var ju inte vrål trimmad precis men den drog ju det mesta .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag ska köpa en bil när jag tar körkort. Den ska kunna köra framåt. Och bakåt. Och svänga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag ska köpa en bil när jag tar körkort. Den ska kunna köra framåt. Och bakåt. Och svänga. Inga bromsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nepp, om han ska köra över dig måste det ju se ut som en olycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nepp, om han ska köra över dig måste det ju se ut som en olycka. Blir kanske svårt eftersom det inte är några bromsar på den så blir det väl "vållande till annans död" Om bilen är reggad och besiktad på honom... (Inte alls säker men bara en tanke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Blir kanske svårt eftersom det inte är några bromsar på den så blir det väl "vållande till annans död" Om bilen är reggad och besiktad på honom... (Inte alls säker men bara en tanke) Han kan sitta och fila lite på broms vajern (om det nu finns någon), och så när han ska bromsa så går vajern av, det kan ju inte han rå för. Då blir det en olycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Han kan sitta och fila lite på broms vajern (om det nu finns någon), och så när han ska bromsa så går vajern av, det kan ju inte han rå för. Då blir det en olycka. De flesta bilar jag känner till har flerkretssystem, vilket gör att om en broms går sönder fungerar alltid en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts