Azore Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Min pappa har en Golf 4 med 105 hk . Vi var uppe i heeela 135 km/h på självaste Autobahn. Vi blev omkörda av en smart. snacka om knäckande Fan 80-åriga kärringar kör fortare och roligare än han. Haha, knappast toppfart!? Visst, men det är ju lättare att veta vad personen har om man vet årsmodellen. Inte sant? Jo visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Haha, knappast toppfart!? Å, nejdå. Det är bara pappa som är feg och tråkig. Men jajustdetja. Jag älskar honom ändå, blabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Å, nejdå. Det är bara pappa som är feg och tråkig. Men jajustdetja. Jag älskar honom ändå, blabla Tänkte väl men då var det ju inte lika roligt att Smarten åkte förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tänkte väl men då var det ju inte lika roligt att Smarten åkte förbi Men tänk dig känslan att bli omkörd av en sån liten en. Jävla träligt, faktiskt. Jag menar: är man på autobahn så ska man ju passa på. Fri hastighet är ju ändå fri hastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Min pappa har en Golf 4 med 105 hk . Vi var uppe i heeela 135 km/h på självaste Autobahn. Vi blev omkörda av en smart. snacka om knäckande Fan 80-åriga kärringar kör fortare och roligare än han. 135 är fan lite på autobahn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 135 är fan lite på autobahn. Trafikfara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Finns de ingen som gillar japanska bilar, väldigt vad alla gillar svenskt och tyskt. Nä riktig ingenjörs konst finns i dom japanska bilarna. tex en Honda nsx 280 hk ca 1200 kg , tar nästan alla bilar på bana trots sina 280 hk Ja vet.. Den är lite underskattad mot Corvette mm. Fast då är det Type-S du tänker på.. Tror att dom bara hade 260 hk tidigare. Men 280 hk V6 räcker gott o väl, samma sak som med farsans Porsche, den har bara 4 cylindrar och bara 240 hk. (mkt för 4 cyl) Men det är skojj som fan att åka när det svänger, går som ett skott. Men det finns inte så många Japanare som har mer än 300 hk förutom: Toyota Supra Mkiv TT 290 hästkrafter.. Uppe i 245 på E18 hehe, Vi åkte i 250 km/h alá Porsche... Redigerad 4 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Jag har varit uppe i 90km/h med en 50hk bubbla-cab Saleen: 240hk i en turbofyra är INTE mycket. Redigerad 4 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Jag har varit uppe i 90km/h med en 50hk bubbla-cab Saleen: 240hk i en turbofyra är INTE mycket. Lär dig nått om Porsches modeller innan du skriver.. Den har INTE turbo !! Redigerad 4 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Lär dig nått om Porsches modeller innan du skriver.. Den har INTE turbo !! Visst jag kan lära mig lite om Porshes modeller. Men det framgick inte vad för modell du snackade om fuckface Redigerad 4 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Visst jag kan lära mig lite om Porshes modeller. Men det framgick inte vad för modell du snackade om fuckface Det står lite tidigare i tråden.. inte alls långt bak... Men nu ska vi inte vara otrevliga eller så.. Redigerad 5 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Med min farsas Volvo V70 var vi uppe i 290 km/h (hastighetsmätar-fart) det kanske gick i 260 - 270.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Med min farsas Volvo V70 var vi uppe i 290 km/h (hastighetsmätar-fart) det kanske gick i 260 - 270.. Vad för V70 och vad är gjort med den? Mätaren går inte till 290? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag hatar de inte, men jag älskar de inte heller. Japanare... Det kallar jag kvalité, alltså. Till skildnad från tyskar (nämner inga namn, Mercedes E-klass), så rostar Japanare väääääldigt långsamt. Själv ska jag, som jag kanske redan nämnt, skaffa en Honda Prelude: Som jag ska storstyla... Och ja, RIKTIGA karlar kör manuellt. Hur annars är det tänkt att man ska dragracea? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Japanare... Det kallar jag kvalité, alltså. Till skildnad från tyskar (nämner inga namn, Mercedes E-klass), så rostar Japanare väääääldigt långsamt. Själv ska jag, som jag kanske redan nämnt, skaffa en Honda Prelude: http://www.travelhead.com/cars/prelude/prel3.jpg Som jag ska storstyla... Och ja, RIKTIGA karlar kör manuellt. Hur annars är det tänkt att man ska dragracea? Har sett båda trådarna i "Köpråd" på Zatzy. Ang dragracingen så är det ju ingen match om man kör tomat, ingen risk för felväxlingar som gör att man med stor sannolikhet förlorar osv. Roligare med manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Är väl inte svårt att "dragrejsa" med automat? bara lådan är bra så. föresten är det många som kör med automat på riktiga dragracingbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Är väl inte svårt att "dragrejsa" med automat? bara lådan är bra så. föresten är det många som kör med automat på riktiga dragracingbilar. Om det är svårt? Knappast. Visst är det väl inte bara att trampa plattan i mattan, men det är nog enklare att få bra tider med tomat. Därimot håller ofta manuella lådor bättre. Jo, V8-maskiner kör ju oftast med tomat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Min förstabil ska bli en 760 med tonade rutor, kjolpaket och sänkt till max och ett par rediga 15"s Gas basar i kofferten, högt ska det va PS. morsan va uppe i 195 med en S80 diesel. slå de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) När jag tagit körkort och ska skaffa bil vill jag helst ha en Ford Mustang GT -93. http://lib.store.yahoo.net/lib/mustangtuning/NickOutside.jpg Någon som har en aning om vad en begagnad sån skulle kosta år 2008-2009 (då jag som tidigast kan skaffa bil)? Redigerad 5 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Min förstabil ska bli en 760 med tonade rutor, kjolpaket och sänkt till max och ett par rediga 15"s Gas basar i kofferten, högt ska det va Vad för 760? Ett par 15"!? Det är möjligtvis inte en 765:a du ska ha? Gas får mig att småle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts