tommy killer Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Aston Martin Vanquish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har en BMW 520iA 2001, jäkligt skön bil, ombyggd av MDS dessutom. Min andra bil. Nice. Den var fräsh i lacken som fan. Men kanske skulle sitta fint med nya fälgar? Det såg lite sådär ut med röd inredning. Men den var fin! Funderar på att köpa denna faktiskt: http://212.112.182.19/images/68/6810380629.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Funderar på att köpa denna faktiskt:http://212.112.182.19/images/68/6810380629.jpg Andra gången den besöker blocket. rätt snygg, men taskigt med tomatlåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Andra gången den besöker blocket. rätt snygg, men taskigt med tomatlåda. Japp det är det. förra gången låg den på ett betydligt högre pris dock. Usch ja automat , nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Japp det är det. förra gången låg den på ett betydligt högre pris dock. Usch ja automat , nej tack. Du får byta till manuell om du köper den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Nej man säger yngre än jag... INTE yngre än mig. Så slutade jag säga när jag var 11-12 Tre dagar för sent, men.. Man säger visst yngre än mig! Annars måste man säga "yngre än vad jag är". Och till råga på allt tänker jag slänga med en dryg smiley: Sug på den du ( ) Är det nån som håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Du får byta till manuell om du köper den. Jäpp. automat äe inge roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tre dagar för sent, men.. Man säger visst yngre än mig! Annars måste man säga "yngre än vad jag är". Och till råga på allt tänker jag slänga med en dryg smiley: Sug på den du ( ) Är det nån som håller med mig? Har för mig att det inte är så Skitsamma man säger vad man säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Du får byta till manuell om du köper den. Jepp, det får brorsan hjälpa mig med Hata " " smileyn.. Redigerad 4 februari, 2006 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Har för mig att det inte är så Skitsamma man säger vad man säger Ja, jag tror ändå att jag har rätt. Men som sagt, man får ju säga som man vill. fast jag har rätt iallafall! ( ) Redigerad 2 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Nice. Den var fräsh i lacken som fan. Men kanske skulle sitta fint med nya fälgar? Det såg lite sådär ut med röd inredning. Men den var fin! Funderar på att köpa denna faktiskt: http://212.112.182.19/images/68/6810380629.jpg Nya fälgar? Nja håller mig till original, den röda inredningen är rödare i verkligheten, blir sån ljus pga blixten, jäkligt skön bil att köra! Har inte nån vidare lust att lägga mer pengar på den, har redan ljudanläggning från MDS + DVD Redigerad 2 februari, 2006 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tre dagar för sent, men.. Man säger visst yngre än mig! Annars måste man säga "yngre än vad jag är". Och till råga på allt tänker jag slänga med en dryg smiley: Sug på den du ( ) Är det nån som håller med mig? Jag säger. Yngre än mig. Yngre än vad jag är , vad skulle man annars säga här, "Yngre än vad mig är" då låter man ju som han i starwars som inte kan prata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag säger. Yngre än mig. Yngre än vad jag är , vad skulle man annars säga här, "Yngre än vad mig är" då låter man ju som han i starwars som inte kan prata. So right, you have. The name of that character I don't remember. But awesome he is. Now, go to bed and stop spamming, I will. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag säger. Yngre än mig. Yngre än vad jag är , vad skulle man annars säga här, "Yngre än vad mig är" då låter man ju som han i starwars som inte kan prata. Yoda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jepp, det får brorsan hjälpa mig med Äsch, de gör du på en kvart. skoja. Jo, det är ju lite pilligt om man inte hållt på så mycket innan. Beror på hjälpmedel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 .en gång automat, alltid automat.. ryck-o-slit-lådor tillhör stenåldern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Yoda! Njae, tänkte mer på han med långa flaxande öron, som är ganska läng. Har en lång tunga han fångar saker med. Fastnade med munnen i energistrålen mellan motorerna på ett fordon så han blev "lam i munnen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 .en gång automat, alltid automat.. ryck-o-slit-lådor tillhör stenåldern.. Manuella lådor är för män, automat är för russin som reglerar hastigheten med kopplingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Manuella lådor är för män, automat är för russin som reglerar hastigheten med kopplingen. Föredrar Steptronic - Växla manuellt då man känner för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 .en gång automat, alltid automat.. ryck-o-slit-lådor tillhör stenåldern.. Har kört automat sen jag var sexton och tycker fortfarande bättre om manuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts