Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Visste att någon skulle säga det . Enbart min personliga åsikt. Fast fälgarna var rätt snygga, något för min 940 kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Enbart min personliga åsikt. Fast fälgarna var rätt snygga, något för min 940 kanske.. Javisst. Får du på 26"-fälgar på en 940 är du kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag vill självklart ha en Hummer h2 . Exakt så här ska den se ut så jävla mäktig . Kan bli svårt å få plats i den där.. Fast du kanske bara är några pixlar Jaja, diggar också Hummer H2, vet inte riktigt varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Kan bli svårt å få plats i den där.. Fast du kanske bara är några pixlar Jaja, diggar också Hummer H2, vet inte riktigt varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hummer H2 är fjollig. skaffa en H1a istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Javisst. Får du på 26"-fälgar på en 940 är du kung! Mjaa, får kanske kapa litte i hjulhusen. Men de ska nog gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vilka drömmar du har. MM ni har inte ens porsche i Kungsbacka va? näe det blir väl lite svårt att köpa såna bilar då. Men du kan ju alltid tjacka en biopower, då blir nog Peter Erikson glad (han e miljövän men kör Lexus RS, typ inte miljövänlig), ojdå gled av lite igen. Åhhh till Chili, näe jag har nog pengar att köpa en billigare lägenhet, får nog över 2milj för den ja har, lägenheter e jävligt eftertraktade i Stockholm vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 MM ni har inte ens porsche i Kungsbacka va? näe det blir väl lite svårt att köpa såna bilar då. Men du kan ju alltid tjacka en biopower, då blir nog Peter Erikson glad (han e miljövän men kör Lexus RS, typ inte miljövänlig), ojdå gled av lite igen. Åhhh till Chili, näe jag har nog pengar att köpa en billigare lägenhet, får nog över 2milj för den ja har, lägenheter e jävligt eftertraktade i Stockholm vet du. Ja men du behöver ju inte överdriva 2 000 000kr för en lägenhet i stockholm? Beror ju på hur den ligger m.m. Vart ligger den ungefär då? område? Azore: Det blir väl Ronny och Ragge styl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Åå Artillerigatan, ligger typ vid nybrokajen, och jo man kan visst få över 2mille för en lägenhet här, beror på vem som e med å bjuder å det brukar oftast sluta på runt 2 mille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 En Dodge viper skulle man ha...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Azore: Det blir väl Ronny och Ragge styl Exakt felet dom gör är bara att inget måste modifieras för fälgarna dom monterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Har en BMW 520iA 2001, jäkligt skön bil, ombyggd av MDS dessutom. Min andra bil. Redigerad 30 januari, 2006 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag har inte åldern inne men motorer gillar jag endå. Tycker nya Saab e jävligt cool Då kan du vara tyst. Haha yngre än jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Då kan du vara tyst. Haha yngre än jag! Der Besserwisser hat gesagt: Yngre än mig, heisst es Redigerad 30 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej man säger yngre än jag... INTE yngre än mig. Så slutade jag säga när jag var 11-12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 En Dodge viper skulle man ha...! Word! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 En Dodge viper skulle man ha...! Helt ärligt så tycker jag att Viper är ganska tråkiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hummer H2 är fjollig. skaffa en H1a istället Eller H3 ? Själv ska jag köpa en Cadillac Cien eller en Bugatti veyron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Eller H3 ? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Eller H3 ? Själv ska jag köpa en Cadillac Cien eller en Bugatti veyron. Snälla nån.. sluta dröm för fan.. Men om du har ca 16 miljoner till hand så köp en bugatti veyron.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts