KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Jämför 360n med bilar i samma klass och ålder, golf2 t.ex. du märker skillnad i kvalité jag lovar dig. Redigerad 29 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .jag har för mig att 3-serien fanns med värdelösa renaultmotorer oxå.. fast dom kallades typ B17 och sådant för att låta som riktiga motorer.. Eternal: du har helt enkelt bara stött på slutkörda, sönderrostade DL'ar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 .jag har för mig att 3-serien fanns med värdelösa renaultmotorer oxå.. fast dom kallades typ B17 och sådant för att låta som riktiga motorer.. Eternal: du har helt enkelt bara stött på slutkörda, sönderrostade DL'ar.. Är det inte så att 340n har renaultmotor, och 360n volvomotor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Är det inte så att 340n har renaultmotor, och 360n volvomotor? .det kanske kan stämma... är inte så insatt i utländska bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Jämför 360n med bilar i samma klass och ålder, golf2 t.ex. du märker skillnad i kvalité jag lovar dig. Orkar inte göra det men jag får väl helt enkelt lita på ditt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är det inte så att 340n har renaultmotor, och 360n volvomotor? Beror ju på årsmodell. Tidiga 340 hade väl B14, och det var väl en utlänsk sak. 360 hade B19, och senare fick väl 340 det också. Sen kom B200K och B200F om jag minns rätt. 300-serien fanns väl bara med 2,0liters motor som högst. 360 tål ivarjefall lika mkt stryk som vilken gammal volvo som helst, tro mig, jag vet. Börjar man skruva i dom som märker man att det är kvalité. Växellådan håller bra sålänge man inte pinar dom för mkt (femmans växel på min slutade fungera). Lite väl lätta i bak är dom väl, gick att sladda lös på det mesta. Rost hittas vanligen i trösklarna och reservhjulsbaljan. Det enda riktigt negativa är väl att dom är klena i fronten, krockade min och hela fronten blev toksne trots att det gick i max 40-50.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Wiee, fick mina vita blinkisar på posten idag. http://hacked.free-bsd.org/upload/bilder/blinkers_.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gutt! kräver bilder efter det är monterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gutt! kräver bilder efter det är monterat Ja visst! Blir antagligen i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ja visst! Blir antagligen i morgon. Det var ett tag sen nu... Folk här verkar inte värst noga med att hålla vad dom lovar. Frågan jag har är: känner ni till några icke märkesbundna gratis bilforum? Har hängt på Turboperformanceclubs forum ett tag, men dom talar nästan uteslutande volvo där (inte konstigt, med tanke på att TPC ÄR en volvoklubb). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det var ett tag sen nu... Folk här verkar inte värst noga med att hålla vad dom lovar. Frågan jag har är: känner ni till några icke märkesbundna gratis bilforum? Har hängt på Turboperformanceclubs forum ett tag, men dom talar nästan uteslutande volvo där (inte konstigt, med tanke på att TPC ÄR en volvoklubb). Som du säkert vet har en hel del inlägg försvunnit, bilden på min bil var ett av. Finns bild i min intervju för dem som vill se. Zatzy's forum funkar alltid. http://www.zatzy.com/forumhome.php? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Som du säkert vet har en hel del inlägg försvunnit, bilden på min bil var ett av. Finns bild i min intervju för dem som vill se. Zatzy's forum funkar alltid. http://www.zatzy.com/forumhome.php? Tack! Någon som bygger på något? Som sagt har jag planer på att införskaffa en Prelude 88-91... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tack! Någon som bygger på något? Som sagt har jag planer på att införskaffa en Prelude 88-91... Finns en hel projekt-tråd Full av massa projekt, från Volvo 240 till Skylines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ska köpa en Porsche Cayman, hhohohohoh, var på Porsche center i segeltorp på lunchen ida, jävla va fräsh den e alltså, billig me, 795.000 för en fullutrustad.................................................... carreran e klart snyggare men vem hostar upp 950.000 för en 4S (4wd)? Offrar lungt lägenheten för en, drar nog ditt på lördag igen å köper den svarta eller varför inte den gula? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ska köpa en Porsche Cayman, hhohohohoh, var på Porsche center i segeltorp på lunchen ida, jävla va fräsh den e alltså, billig me, 795.000 för en fullutrustad.................................................... carreran e klart snyggare men vem hostar upp 950.000 för en 4S (4wd)? Offrar lungt lägenheten för en, drar nog ditt på lördag igen å köper den svarta eller varför inte den gula? Vilka drömmar du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Ska köpa en Porsche Cayman, hhohohohoh, var på Porsche center i segeltorp på lunchen ida, jävla va fräsh den e alltså, billig me, 795.000 för en fullutrustad.................................................... carreran e klart snyggare men vem hostar upp 950.000 för en 4S (4wd)? Offrar lungt lägenheten för en, drar nog ditt på lördag igen å köper den svarta eller varför inte den gula? Ska du flytta hem till mamma sen eller vart ska du ta vägen? Redigerad 17 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag vill ha en Jaguar E-type. Slutar väl med att jag som 80-åring cruisar runt och raggar 16-åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Jag vill självklart ha en Hummer h2 . Exakt så här ska den se ut så jävla mäktig . Redigerad 17 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag vill självklart ha en Hummer h2 . Exakt så här ska den se ut så jävla mäktig . Dem är riktigt fula, fast grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Dem är riktigt fula, fast grymma. Visste att någon skulle säga det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts