Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nej. Inte ens nära tycker jag. Körningen i TO suger hästpenis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Är det roligare än GTA:SA eller? Nej. Och håller med om att det är trist att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Okej, då ska jag nog inte köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Du kan ju alltid prova demot först. http://files.filefront.com/Total+Overdose+...;/fileinfo.html (om du inte redan har gjort det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Du kan ju alltid prova demot först. http://files.filefront.com/Total+Overdose+...;/fileinfo.html (om du inte redan har gjort det ) Ska provas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Körningen suger, men det är ändåså hyffsat intresant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Körningen suger, men det är ändåså hyffsat intresant. Har testat tycker inte det var någon känsla i det alls, det blir nog inget köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Kan man starta det om man har bränt ut spelet och inte har iso:n kvar? I så fall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Ledsen för att jag drar upp en gammal tråd. Men jag känner att jag bara måste tipsa om det här spelet. Såg att tex. bla, Azore inte skrivit i tråden och vet att han är ett hängivet GTA fan. Bara så folk inte har missat spelet. Upptäckte det själv nu i veckan och det är jätte likt gta. Kan varmt rekomenderas. Mer info: http://www.totaloverdose.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag tyckte det var väldigt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag tyckte det var väldigt tråkigt Varför då? Visserligen har jag precis börjat spela. Men det är ju skit kul än så länge. Som en blandning av prince of percia. farenheit och gta. Vad kan vara dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 När jag prövade demot så var körkänslan urusel, och jag står inte ut med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Total Overdose, lätt det bästa spelet som gjorts genom tiderna punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Total Overdose, lätt det bästa spelet som gjorts genom tiderna punkt slut A, lätt bästa inom den mexikanska genren. Ett utav de bättre spelen som gjorts genom tiderna är lätt Battle of the Bugg. Redigerad 21 mars, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 A, lätt bästa inom den mexikanska genren. Ett utav de bättre spelen som gjorts genom tiderna är lätt Battle of the Bugg. Haha Battle of the Bugg ännu en klasiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts