Sniper Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Testa denna.. TACK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 TACK!! Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Varsågod! Var ska jag lägga den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 KAN NÅN BESKRIVA HUR MAN SKA STARTA SPELET MED Virutal CD Hide och D-Tools? :'( Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 KAN NÅN BESKRIVA HUR MAN SKA STARTA SPELET MED Virutal CD Hide och D-Tools? :'( Snälla Låter ju inte helt gudsföraktande, det där... Art Thou A Hacker, Mr. Jones? - Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 KAN NÅN BESKRIVA HUR MAN SKA STARTA SPELET MED Virutal CD Hide och D-Tools? :'( Snälla Sparka lite på datorn. Det funkade för thegtafreak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 KAN NÅN BESKRIVA HUR MAN SKA STARTA SPELET MED Virutal CD Hide och D-Tools? :'( Snälla Leta upp nån som beskriver hur man ska göra. Det gjorde jag med antiblaxx och daemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Kan INGEN hjälpa mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orka ha det på datorn, jag köpte det på Xbox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orka ha det på datorn, jag köpte det på Xbox.. Orka lägga pengar på ett kasst spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orka lägga pengar på ett kasst spel Orka tjata om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orka tjata om de. Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orka Orka skriva orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Meen ontopic nu.. -- Nån som har klarat ut Allt? -- Vilka vapen har ni dubbla av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Orka lägga pengar på ett kasst spel Orka att man kan sälja det efter man klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Meen ontopic nu.. -- Nån som har klarat ut Allt? -- Vilka vapen har ni dubbla av? Jag har bara Challenge 31 kvar! Och har 89 vapen saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Är det sant allt snacket om att man kan använda droger i spelet för att bli starkare, snabbare och såna saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Är det sant allt snacket om att man kan använda droger i spelet för att bli starkare, snabbare och såna saker? Du kan tjäna ihop till vissa specialgrejer som golden gun(du siktar på en och när du skjuter zoomas fienden in snabbt(och kameran följer med) och sen blåser huvudet av.). Sen finns t.e.x. El Toro då du springer som en tjur och alla du springer på dör. ^^ Aja, finns en del roliga grejer. Man kan öva på dom i en träningshall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hur kan man starta spelet med VirtualCDHide eller Anti-Blaxx om jag har bränt ut spelet och inte har iso:n kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Är det roligare än GTA:SA eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts