Jump to content

Total Overdose

I lol
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De går visst att stegra med crossen!

Håll in "Left Shift".

Ok, då fick man lära sig något nytt då, trodde jag visste allt redan. (w00t)

Men jag tycker dom borde "visa" mer saker storyn igenom, till exempel hur man styr crossen o.s.v.

Och det var dåligt att man bara fick se en film med en båt och inte fick köra själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, då fick man lära sig något nytt då, trodde jag visste allt redan. :wacko:

Men jag tycker dom borde "visa" mer saker storyn igenom, till exempel hur man styr crossen o.s.v.

Och det var dåligt att man bara fick se en film med en båt och inte fick köra själv.

Ja, jag trodde man fick köra båten och göra hoppet men tyvärr så var de en film!

Hoppas de kommer mods snart också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag andvänder anti-blaxx och daemon tools, inga problem alls.

Klarade spelet nyss. Härligt lir. Men jag tror jag hittade en bugg också, som förstörde lite. När man ska döda Elvez(han som sitter i poolen med brudarna) så slängde jag mig åt ett håll så råkade jag ramla ner på stenarna där under och överlevde, och då fanns inte Elvez längre. När jag gick upp igen fick jag "Get out of the hacienda". =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit till en bana där man ska infiltrera en drog-trnasport till USA.

Jag har precis klarat av den banan, man blir räddad av en mexikans Undercover-polis. Hon har en bil och man ska sitta på flaket och skjuta med en "turret".

Dit har jag kommit, jag undrarom nån kan skicka en sparil, som kommit dit, eller nära iaf. jag råkade deleta alla mina! :D :'( :'(

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor