Sikorka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hmm..... Har du gjort det där när man ska köra de 3 lastbilarna? Man måste ha poäng för att komma vidare. Okej.. Fan va kul det var när jag klättrade upp för en stege och hittade en fast Kulspruta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Okej.. Fan va kul det var när jag klättrade upp för en stege och hittade en fast Kulspruta.. Haha den har jag också sett Men kunde inte komma upp Hur fungerade den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Så ingen som vet vart motorcykeln finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Så ingen som vet vart motorcykeln finns? Tror inte det finns nån motorcykel, men en scooter med en korvkiosk finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Haha den har jag också sett Men kunde inte komma upp Hur fungerade den??? När man tryckte på use så sprang det fram en massa snubbar som började skjuta på än.. ,Jag sköt sönder allt som rörde sig.. man kunde använda den hur mycket som hellst.. Fast det vart tråkigt till slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 De finns visst motorcyklar! Varför finnns då stegra skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Wierd man ser ju en på reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 KAn någon här berätta vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 KAn någon här berätta vad det är? Har editerat mitt första inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Har köpt spelet nu. Men vet någon om man kan titta åt sidorna när man sitter i en bil? Typ som på gta, så kan man trycka på e för att se åt höger osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Bara jag som tycker spelet är askasst och inte har nån känsla alls? Redigerad 26 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Bara jag som tycker spelet är askasst och inte har nån känsla alls? Jag ska fortfarande köpa det, för jag vet vad du tyckte om San Andreas och vad jag tyckte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Finns det till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Finns det till ps2? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag ska fortfarande köpa det, för jag vet vad du tyckte om San Andreas och vad jag tyckte om det. Hehe SA är lätt bättr än detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Gamereactor tyckte det led av att det liknar GTA:VC eller vad fan det var. är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Gamereactor tyckte det led av att det liknar GTA:VC eller vad fan det var. är det sant? Vice City liknar det iallafall inte. Helt olika miljöer, Mexico lixom. (Lite Djungel också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Det finns en cross men ingen motorcykel.. Går inte att stegra med den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Spelet är väldigt skoj, älskar Mexico och filmerna Desperado och Once upon a time in Mexico. Musiken i spelet är härlig, det finns ju förresten en cross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Verkar sjukt bra. Lätt att jag ska köpa. Redigerad 29 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts