I lol Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Skapar en tråd nu. Håller på och tar det från busken. Ser jätte bra ut http://media.teamxbox.com/games/ss/1115/1111062122.jpg http://www.gon.se/media/total_overdose_multi/total_overdose_multi_i_9.jpg Ser jätte bra ut! Game info: The year is 1989 and deep in the sweltering heat of the Mayan jungle, camouflaged among the Inca ruins, Ernesto Cruz catches his breath for a few moments and admires his handiwork, bodies strewn across the temple ruins, as he makes a last gasp effort to board a DEA plane to take him to safety. He never made it home, the tragic victim of an alleged 'OVERDOSE'. Two weeks ago Ernesto's son, Ramiro Cruz is hauled out of jail by the DEA to be told his twin brother, Tommy, works for them as an undercover agent and has some new information about their father's death. But, Tommy has had an accident with a hand grenade and now Ramiro must take his brother's place in an undercover operation closing in on the ruthless drug cartel overlord Papa Muerte. Through stylized Mexican neighbourhoods and jungle hide-outs to the swanky Californian coast; TOTAL OVERDOSE is an over-the-top, adrenalin-fuelled, free-style action, 3rd person cinematic adventure with a strong whiff of tequila. Crash cars, steal hats, shoot bad guys with style, jump bikes, fight in the street, meet girls, shoot more bad guys, find your fathers killer, hot-wire tractors, eat Burritos, catch planes, drink tequila; the Mexican heat can make people do the strangest things. Redigerad 26 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Det är jävligt bra, men varför göra en tråd om det? Det finns ju redan en som det snackas aktivt om det redan. Aja, vi kör väl på den här då.. Men det dåliga var att spelet var så jävla kort, klarade det på två dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Tycker det verkar urkasst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Det är jävligt bra, men varför göra en tråd om det? Det finns ju redan en som det snackas aktivt om det redan. Aja, vi kör väl på den här då.. Men det dåliga var att spelet var så jävla kort, klarade det på två dagar.. Kan du ta några screens please? BTW: 10 timmar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 BTW: 10 timmar kvar För mycket information snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 För mycket information snart! Haha Jag ska väll "Köpa" spelet när jag får min nya dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Demot är kul! Ska nog "köpa" det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Har redan "köpt" det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Har redan "köpt" det... Okej var "Köpte" Du det då? Vad har spelet fått i SuperPlay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Fildelning pratar vi inte om vilka ord vi än använder. knip käft eller bli varnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Fildelning pratar vi inte om vilka ord vi än använder. knip käft eller bli varnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Fildelning pratar vi inte om vilka ord vi än använder. knip käft eller bli varnad OK, sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Lol KalleR tog bort min post! Men iallafall hur många poäng har ni? Själv har jag 51026 poäng. As lätt att skaffa poäng ju. Och vad är er högsta combo? min e 22 * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Total Overdose is a trademark of Nothing Total Overdose (not copyrighted) 2005 Stod det i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Okej var "Köpte" Du det då? Vad har spelet fått i SuperPlay? 6/10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Förtjänar minst 8/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Äh, vafan. Drar och köper det lagligt efter skolan imorgon. Spelade det på x-box hos min far idag, kan bara säga en sak: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har spelat det nu. Underbart Bara lite buggigt, längtar tills dom fixat patchar Jag ger det 7/10 i poäng. Men när buggarna blir fixade (om dom fixar dem) förtjänar det 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har det nu jag också.. Klarade några uppdrag men nu står det att jag ska springa runt i stan och göra stunts och samla på mig vapen... Hur länge ska jag göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har det nu jag också.. Klarade några uppdrag men nu står det att jag ska springa runt i stan och göra stunts och samla på mig vapen... Hur länge ska jag göra det? Hmm..... Har du gjort det där när man ska köra de 3 lastbilarna? Man måste ha poäng för att komma vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts