Tija Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Måste hålla med dig på det ! + chips Men chips räknas väl inte som godis, det är ju snacks... Och Digestive är ju kex!! Det är ju inte godis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 ...Brio... Oooooooooooh. Mmmmmmmmmmm. Yeeeeaaaaaaah. (Verkligen skönt att ha uppfunnit ett nytt sätt att uttrycka det oerhört fula "w0rd") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Och Digestive är ju kex!! Det är ju inte godis!!! http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/Marabou_digestive.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/Marabou_digestive.jpg Pucko...Nu blev jag så sugen så jag bad pappa köpa en åt mig, 20 spänn fattigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/Marabou_digestive.jpg Ahaa... Cool grej! Finns nog inte här ute på landsbygden... Får kolla upp detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Sura karamellbomber! Såna köpte min far alltid i Tyskland. Det är karameller som finns i flera smaker (kola, jordgubb etc.) som är så riktigt sura att det svider i munnen! Och sen när skalet är borta så kommer det en söt smak! Men det mesta som är surt går ju ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Oooooooooooh. Mmmmmmmmmmm. Yeeeeaaaaaaah. (Verkligen skönt att ha uppfunnit ett nytt sätt att uttrycka det oerhört fula "w0rd") Ja eller hur är det gott? Det grymma är att man i princip kan suga på dem hur länge som helst! Smaken avtar aldrig! Fast nu brukar jag fylla munnen med dem och tugga... Mmm... Knattar är jävligt, jävligt goda också... De finns på lösgodishyllan... Kör in mängder av dem i munnen och tugga. Jag blir frälst varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 SKUMBANANER FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Just nu är jag inne i en Marabou Digestive-period som så många andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Skumtomtar! *host* Julskum alltså *host* Redigerad 25 september, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Milka, Dairy, Tuggummi, Polkagrisar, Snökulor och Marabou OCh självklart Skumtomtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts