thegtafreak Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Ja här skriver ni vad ni gillar för godis själv älskar jag marabou mjölkchoklad, annat surt, tuggummi, polkagrisar och lite annat (kommer inte ihåg mera) PS.sticker till affären nu (mmmmm ) Redigerad 24 september, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Marabou Mint Krokant/Digestive 200g eller lösgodis, lakrits-hallon döskallar, söta nappar, salta blå-röda flaskor, salta blåa platta flasker, polly, romerska bågar och en massa andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Kryptoniter (dom sura) inte dom saltade fejkade fulingarna... avloppsrör (dom röda, dom gröna e äckliga) och nå gröna/svarta saker me nå salt pulver innuti kan köpa 2 påsar o fylla dom helt me bara dom 3 godissorterna o grisa i mig på en dag Redigerad 24 september, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) kan köpa 2 påsar o fylla dom helt me bara dom 3 godissorterna o grisa i mig på en dag Jag skulle bara kunna äta en påse på en dag men om du menar 24 timmar så Redigerad 24 september, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Marabou Mint Krokant/Digestive 200g eller lösgodis, lakrits-hallon döskallar, söta nappar, salta blå-röda flaskor, salta blåa platta flasker, polly, romerska bågar och en massa andra Du fick ta mig fan med allt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Finns bara ett allt. om man ska njuta: 200g Marabou scweitzernöt, 1L Kalvin jordgubbs mjölk och en feting film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Lösgodis: Punch Praliner och Punch Kottar, Linser och Ferraribilar. Annat godis/choklad: Marabou Mjölkchoklad, MilkyWay och Daim. Äter inte mycket annat godis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Lösgodis: Punch Praliner och Punch Kottar, Linser och Ferraribilar. Annat godis/choklad: Marabou Mjölkchoklad, MilkyWay och Daim. Redigerad 24 september, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Polly, FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Frukt nappar, Ahlgrens bilar, salta blå-röda flaskor, Patroner (sura), kolor av olika slag, marshmallows, banana split. Å lita annat. Edit: Sura tungor får jag inte glömma Redigerad 24 september, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Gott & Blandat Creamy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) kålor av olika slag Menar du Kål? Kolor heter det väll? Jag är inte 100% säker, så rätta mig ifall jag har fel Redigerad 24 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Hatar allt som går att äta.... Men men, får väl bli Fazer choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Menar du Kål? Kolor heter det väll? Jag är inte 100% säker, så rätta mig ifall jag har fel Du har rätt Godis och godis, jordnötter dränkta i choklad, jordnötter med skal, cashewnötter - ahh.. Allt med nötter och choklad är gott, därmed basta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Cashewnötter, hallon/lakritsdöskallar och maraboun med luftbubblor : ) Editation. Man får ju inte glömma ÄKTA belgisk choklad. Dvs från Belgien. Inge lösvikt här inte. Oh no. Redigerad 24 september, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Gillar det mesta förutom riktigt sura godisar och mörk choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Allt Surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Cashewnötter, hallon/lakritsdöskallar och maraboun med luftbubblor : ) Editation. Man får ju inte glömma ÄKTA belgisk choklad. Dvs från Belgien. Inge lösvikt här inte. Oh no. Fan, du är ju riktigt läskig.. ..menar då vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/Marabou_digestive.jpg FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Lösgodis väljer jag oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts