xboxhalo Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jag har nu sök och letat efter beskrivning om vad man ska göra efter uppdraget Up, Up and Away, men jag hittar ingenting. Kan någon vänlig själ hjälpa mig. Har klarat alla Zeros uppdrag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Då ska du få upp till 100 med hon nya flickvännen som du nyss fått ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Det räcker väl med 30% på henne för att fortsätte väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Då ska du få upp till 100 med hon nya flickvännen som du nyss fått !!! Man behöver inte göra 100% med henne, bara tills hon ringer och säger till att du ska gå och hämta en kort i hennes hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Man behöver inte göra 100% med henne, bara tills hon ringer och säger till att du ska gå och hämta en kort i hennes hus Hon? är det inte Woozie som ringer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Man kan ju lika gärna döda henne, det spelar ingen roll. Du får ändå kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Men är det nån här som vet vart man ska ta henne för att hon ska bli nöjd nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Men är det nån här som vet vart man ska ta henne för att hon ska bli nöjd nån gång Allergisk mot att söka? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27095 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Allergisk mot att söka? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27095 Hittade inget när jag sökte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Allergisk mot att söka? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27095 HAHAHHAHAHAHA omg du är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hon? är det inte Woozie som ringer? Nej altså när man fått 40% med henne (tror jag) så ringer hon och säger att man ska hämta ett kort i hennes hus. men det ingår i Woozie's uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts