Crice Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Haha... "Max" jobbar vid Plattan [Sergelstorg] inne i stan. Brukar stöta på honom när jag har vägarna förbi Teknikmagasinet, faktiskt. Trevlig kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Minns när jag såg på det i december när det gick, förut för 8-9 år sen... Nostalgi Bra minne du var 5 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Bra minne du var 5 då So? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 So? Jag sa att du hade bra minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jag sa att du hade bra minne? Kommer ihåg när man ser dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Svensson Svensson så jävla 90-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Haha... "Max" jobbar vid Plattan [Sergelstorg] inne i stan. Brukar stöta på honom när jag har vägarna förbi Teknikmagasinet, faktiskt. Trevlig kille. Vilket teknikmagasin ? Finns 3 st där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Vilket teknikmagasin ? Finns 3 st där . Ugh... vet inte adressen, exakt. Den närmast Akademibokhandeln, om det säger dig något. Den ligger inte på Drottninggatan, utan närmare tunnelbanan. EDIT: Mittemot McDonalds, också... Redigerad 25 september, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ugh... vet inte adressen, exakt. Den närmast Akademibokhandeln, om det säger dig något. Den ligger inte på Drottninggatan, utan närmare tunnelbanan. EDIT: Mittemot McDonalds, också... Okey då vet jag vilken det är . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Svensson , Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Enligt IMDB är han född 1983. Hehe: JA, typ 20 så som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Såg Svensson,Svensson nyss Har väl sett det avsnittet hur många gånger som helst nu , men de e alltid lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts