RadiuZ Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 9/10 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 När jag skrivit något viktigt, eller ska hjälpa någon. När jag skriver något viktigt läser jag för att inte det hela ska verka korkat p ga ett stavfel, och när jag ska hjälpa någon på något sätt, så brukar jag korrekturläsa så att det inte blir förvirrande... Men såvitt jag vet så har jag i princip aldrig haft några stavfel... Möjligtvis att jag träffat fel på tangentbordet, men aldrig stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 När jag skrivit något viktigt, eller ska hjälpa någon. När jag skriver något viktigt läser jag för att inte det hela ska verka korkat p ga ett stavfel, och när jag ska hjälpa någon på något sätt, så brukar jag korrekturläsa så att det inte blir förvirrande... Men såvitt jag vet så har jag i princip aldrig haft några stavfel... Möjligtvis att jag träffat fel på tangentbordet, men aldrig stavfel. Håller med till 95 procent! (Jag hjälper aldrig någon, så...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: ibland. Berors ju på hur lågnt inlägget är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote: Nejj dett gor jag inte fakktist Haha vad jag är töntig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag gör typ aldrig det men sen så måste jag edita typ 98% av alla inlägg jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 [O][T],Sep 25 2005, 05:38] Korrekturläsning är ingen funktion, Du blandar tydligen ihop förhandsgranskning och korrekturläsning som är två helt olika saker. BOT Oj, haha ja isf gör jag det. Mitt fel [O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts