Azore Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Beror på vilket humör jag är på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Sometimes, sometimes not... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Alltid, vill att det skall vara korrekt BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Men gud är det bara jag eller blir alla plls mer och mer meningslösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Alltid. eftersom jag har dyselexi så hittar jag minst 1 stavfel, och kanske tillochmed en mening som jag ändrar/tar bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nej, inte ofta. Bara om det är något viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Men gud är det bara jag eller blir alla plls mer och mer meningslösa? Denna är ju bra mycket vettigare än många andra. Vote: Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vote: Ibland Bara när jag har skrivit en lång text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jag brukar bara läsa igenom det innan jag postar. "Preview post" använder jag aldig. Om det är nått fel så ändrar jag sedan med "Edit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ytterst sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 För att ett forum ska vara någorlunda läsbart borde ca 90 % av medlemmarna svarat ja på denna fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ibland om jag hyperlänkar osv, då ska det vara rätt minssan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ibland, speciellt om det är lite längre inlägg. Sen ändrar jag efteråt om jag hittar några stavfel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej, jag har aldrig och kommer aldrig använda den funktionen då jag skriver rätt mest...och gör jag inte det så går det att läsa iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej, jag har aldrig och kommer aldrig använda den funktionen då jag skriver rätt mest...och gör jag inte det så går det att läsa iaf. Korrekturläsning är ingen funktion, Du blandar tydligen ihop förhandsgranskning och korrekturläsning som är två helt olika saker. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vote:Ja, jag brukar kottekturläsa mina inlägg till 90% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej/Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts