pinner Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (Texten tagen från hype.se) The bad boys of games - Rockstar - berättade idag att de släpper en trepack med Grand Theft Auto-spel till Xbox. Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City och Grand Theft Auto: San Andreas kommer att gå att köpas i en förpackning från den 18:e oktober i USA under namnet Grand Theft Auto: The Trilogy. Det är alltså inget nytt under solen, men jäklar vilket bra köp den trilogin är. http://www.hype.se/nyhet/10818 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 X-BOX SUX! forever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Om det hade varit till PC och det följt med något speciellt så hade jag nog köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Om det hade varit till ps2 och det följt med något speciellt så hade jag nog köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nej. 1. Jag har inget Xbox 2. Jag har GTA III,VC och SA till PC och VC och SA till PS2 3. Bara slöseri med pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Har ingen Fläx-box, skulle inte slösa pengar på det ens om jag hade en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vote: Nej jag har inget xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Lätt att jag köper när det kommer... Har så lite pengar jämt att jag inte orkar köpa minneskort (orkar alltså inte spara) till ps2:an.... Därför kan jag ju likagärna köpat när jag införskaffar mig ett x-box 360:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Äh jag har min egen "The Trilogy" på hårddisken som jag har hittat bland buskarna. Så jag ser ingen anledning att köpa det eller leta efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ingen ide att sälja boxar så om det inte är så att man får man en extra dvd med extramaterial på sakaer som inte kom med och hur CJ sett ut i olika stadium och sådant. Enligt mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Finner det totalt meningslöst då jag har alla spelen och på PS2 dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts