Bubba Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hej! Jag har sökt på internet efter en bra guide där det står hur man gör vatten i valve hammer editor 3.5 för cs 1.6 men jag har inte hittat någon. Kan ni hjälpa mig att hitta eller själva säga hur jag gör?? Tack på förhand // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Kan du sluta göra nya trådar om Hammer editor hela tiden? Använd samma tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 http://www.vlatitude.com/tutorials.php?tutID=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ifall du fortfarande pratar om hammer 3.4 / 3.5 för första Half-Life så gör bara en kub med en vattentextur, högerklicka sedan när du valt den och skapa en entity utav den. (func_water förstås.) Därefter kan du ställa in höjden på vågorna med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Tack så hemskt mycket allihopa Ni e så snälla!!!!! Nu e snart banan klar, den kommer att heta aim_waterfun // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hur gör jag så att man inte kan köpa på banan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har själv inte byggt banor till csspelen speciellt mycket, inte alls på det senaste två åren typ, så jag kanske inte minns rätt men det borde vara typ... Placera en brush (block) med texturen "Trigger", gör den till en "func_buyzone" och ändra inställningarna till vilket lag som ska få köpa saker på den och sen ska det finnas någon inställning ifall man ska få köpa saker på banan, minns inte ifall det är i vanliga "tie to entity" rutan eller ifall du måste gå till "flags". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 HTTP://WWW.EGIR.DK !!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Asså Tack så mycket allihopa banan kommer att heta aim_waterfall // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts