okka Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Surströmming ikväll. Stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Surströmming ikväll. Stämning. Tvi vale. >< Käkade tacos nyss. Mighty good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tvi vale. >< Det var faktiskt första gången för mig, och det smakade helt okej, actually... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Surströmming ikväll. Stämning. Vanlig strömming är sketagött. Hur smakar surströmming? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vanlig strömming är sketagött. Hur smakar surströmming? Som det låter- surt Det är stor skillnad på vanlig strömming och surströmming. Den största skillnaden är helt klart doften, stanken, lukten, kalla det vad man vill. Själv finns inte direkt surströmming på topplistan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Som det låter- surt Det är stor skillnad på vanlig strömming och surströmming. Den största skillnaden är helt klart doften, stanken, lukten, kalla det vad man vill. Själv finns inte direkt surströmming på topplistan... Hehe, nä, inte jag heller. Fast det var rätt gott i små mängder... ...jag trodde dock att det skulle vara mer extremt, "hårigare", on the edge, nått att skryta till klasskamraterna om på mellanstadiet... Ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hehe, nä, inte jag heller. Fast det var rätt gott i små mängder... ...jag trodde dock att det skulle vara mer extremt, "hårigare", on the edge, nått att skryta till klasskamraterna om på mellanstadiet... Ni förstår. Hahaha, hårigare? mycket har jag sett i mina 16 år, men hårig surströmming? fin avatar hörru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Varför finns det inte "light" godis men "light" läsker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Varför finns det inte "light" godis men "light" läsker? Lightläsker innerhåller sötningsmedel istället för socker, som inte kroppen kan använda, medan socker kan ge energi. Så lightläsker är egentligen onyttigare. Hörde det på Plus (med Sverker Olofsson) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Lightläsker innerhåller sötningsmedel istället för socker, som inte kroppen kan använda, medan socker kan ge energi. Så lightläsker är egentligen onyttigare. Hörde det på Plus (med Sverker Olofsson) Joo men hur menar du onyttigare? blir man tjock av de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Varför finns det inte "light" godis men "light" läsker? Vad menar du? Det finns ju godis som har sötningsmedel istället för socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Joo men hur menar du onyttigare? blir man tjock av de? Värre för tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Joo men hur menar du onyttigare? blir man tjock av de? Tror inte det, men som Cortez sa så är det värre för tänderna, och allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts