kattälskaren Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Vad brukar ni äta till mat? jag brukar äta olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Ehh......... Ja jag brukar äta mat?.... Nu e det nästas tur att säga det Edit: Blablalb Ja jag äter hmm? Olika Redigerad 23 september, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 jag brukar äta olika. Okej? Du brukar alltså äta olika. Vet du. Jag brukar också äta olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Fläsk och surströmming i en salig blandning. Tojours. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Farfars flottiga fettmacka. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...a_fettmacka.doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Makaroner & köttbullar, med muskot & ketchup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Öhh... Ja, finns det någon som alltid äter samma mat eller? Nej exakt, allså är hela meningen med denna tråd... ingen. Men när jag endå är i farten så kan jag ju passa på att skriva vad jag käkar.. Pasta Köttbullar Sallad Pizza Kebab Hamburgare (Inte McDonalds) Kykling Fisk Bröd och lite till.. Tack för visat intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Gumbo, gombo eller va de heter kyckling, o nån korv, i nån sås.. o ris till de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Om jag ska tolka ditt förvirrade inlägg rätt, menar du väl typ den maten man oftast äter? Spaghetti och köttfärssås Nudlar (mmm ) Potatis och fisk Argh! Det tar ju en evighet att skriva vad jag brukar äta Sedan beror det på om du menar i stort sett, skolmat eller bara maten därhemma? Mor min är vegetarian så det brukar bli någon intressant grönsakssmörja. Men mitt favoritkäk är... *Bam bam bam* TACOS De är godast hemma men de duger i skolan också... Fast i skolan har vi denna termin bara en dag som vi ska äta tacos Redigerad 23 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag är en fluga, jag äter bajs. Surr surr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Vad jag äter? Det är mycket... Bla: Pizza Hamburgare från BK Hamburgare som jag steker själv Spaghetti Chillikorv köttfärspaj Pizza Fisk Antreqot Fläskfilé Ryggbiff Oxfilé Pizza Fläskkotlett Kyckling Pizza Kräftor räkor musslor Pizza kebab mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Mat Katt Kött Pasta Potatis Ris Kyckling osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag äter det som serveras här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Älskar mat. Idag ska jag äta gädda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Mat Nähä? Katt *Flyttar sig försiktigt ett par meter ifrån xPisc, gömmer sig under The Dude* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Nähä? *Flyttar sig försiktigt ett par meter ifrån xPisc, gömmer sig under The Dude* Ja, katt. Brukar köpa hem en kattunge varje helg.. ..Men när jag börjar leka med den blir mamma arg och säger Lek inte med maten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Inget Hatar mat. Jag äter när det känns bäst 1-2 gånger om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Älskar mat. Idag ska jag äta gädda. Ska äta lax idag . Lax med potatis och romsås säger man ju inte nej till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag äter samma mat varenda måltid. och med detta vill jag bara uppmärksamma er på att alla äter olika mat och att denna tråd är onödig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ska äta lax idag . Lax med potatis och romsås säger man ju inte nej till Ja det är typ de godaste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts