Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Själv har man ju Gta London till PlayStation då. Vill bara att allaska veta att det inte finns någe roligare än att sladda omkring med polisen i hälarna inne i parken i nordöstra hörnet o lura ner dessa AI befriade figurer i vattenhålen.. hehe.. Larvigt: ja Roligt: Som f*n. Någon annan som har något roligt minne ifrån denna nostalgiska expansion?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jo fan, många av dem också! Asroligt spel... Fast jag kommer inte ihåg några nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag tyckte det var jätteroligt... men då var jag liten... Men jag har ju inte kört det på ett tag...kanske dags igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezz Torrent Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Oj, det finns många varma minnen. Men det jag tyckte var coolast när jag var mindre och lirade London 1969 var ju helt klart de James Bond-inspirerade uppdragen där man räddar världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts