-NightHawk- Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 På Ryders keps står det SanAndreas, men Ryder måste ju föreställa Easy-E ändå Oj, misstag igen! :"> ----------- Ska nog fixa bilderna imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 @Kebab: Har personligen inte lagt märke till den texten, men Eazy-E är ju SJUKT lik Ryder. Vågar nästan säga att det är honom Rockstar har försökt att likna. Om jag inte misstar mig har Ryder en keps som det står Ganton på, och Eazy-E en med Compton. Och Ganton ska ju föreställa Compton så.. Hah, man blir ju lite smått nyfiken på vad du fick mitt namn ifrån? Jag har ju inte skrivit i den här tråden..nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hah, man blir ju lite smått nyfiken på vad du fick mitt namn ifrån? Jag har ju inte skrivit i den här tråden..nånsin Han gillar kanske dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Han gillar kanske dig. Ja, vem gör inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja, vem gör inte det? Jag måste hålla med om att du är riktigt söt (tänk dig att jag är en 75 årig gammal tant och så får du en karamell som din mamma säger att du inte ska äta men du gör det endå och den smakar äckligt så du stoppar ut den). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Guuys, dont go offtopic now! Såja, nu har det kommit ett helt lager med bilder!!! Rastauranger, Klädbutiker och Övrigt. Enjoy! (Ja det kommer mer så småningom) Redigerad 23 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Alltså jag tror inte att Madd Dogg ska föreställa Snoop Dogg dom är ju inte ens lika. Han liknar Ice Cube lite tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Alltså jag tror inte att Madd Dogg ska föreställa Snoop Dogg dom är ju inte ens lika. Han liknar Ice Cube lite tycker jag. Jag tittade på det där idag... Jo, han är lik honom väldigt mycket... Men å andra sidan har Madd Dogg likadant skägg och likadana ögon som Snoop Dogg... Redigerad 23 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag tittade på det där idag... Jo, han är lik honom väldigt mycket... Men å andra sidan har Madd Dogg likadant skägg och likadana ögon som Snoop Dogg... Jaså hmm jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Finns någon frisör som liknar Vanilla Ice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Finns någon frisör som liknar Vanilla Ice? Japp han som säger Goodbye Uncle Brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G4L Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Det finns massa saker som liknar Menace II Society i SA: Filmen utspelar sig i Los Angeles på tidigt 90-tal. En karaktär i filmen liknar en Grove Street-medlem, i en scen säger ett kassabiträde i feel sorry for your mom (som de säger till Ryder i andra uppdraget), de blåa husen som Bdup bor i finns i filmen. Samuel L. Jackson (Tenpenny är med lite i filmen, likaså MC Eight (Ryder - de liknar varann också) Clifton Powell (Big Smoke) och Yo Yo (Kendl). Signaturlåten liknar den i GTA. CJ's mamma är lik huvudpersonens mormor eller vad det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Okej! 36 nya bilder! -------------------- Nu undrar jag vad ni tycker om den här tråden (om det ens är någon som tittar in hit )!!! Skriv ärligt! Är tråden keff? Skriv! Vill helst ha kommentarer av alla som tittar in hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tittar in här vare gång jag loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tittar in här vare gång jag loggar in No way! :'( + !!! Någon annan? Vad tycker ni? Jag tar emot all kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ja det är klart att jag kollar i denna tråd. jag tycker den är bra .. jemföra SA med real life är Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hah, man blir ju lite smått nyfiken på vad du fick mitt namn ifrån? Jag har ju inte skrivit i den här tråden..nånsin Kebab: Förlåt, det var någon copycat som hade skrivit med grön text och då tänkte jag på dig. Och dessutom gillar jag dig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Och när jag ändå tänkte på dig, damn vad sugen jag blev på kebab! Edit: Fit*a, dubbelpost. Redigerad 11 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Enligt mina analyser är det ingen som tittar in i denna tråd. :'( Jo kanske 4 pers, inga mer. Eftersom att jag ber alla som tittar in hit att skriva en kommentar får jag bara 2 kommentarer... :'( Vad ska man göra? :'( Och ett yttligare: :'( Redigerad 11 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts