samuelszon Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Joo Nummer 69 kommer upp jättemånga gånger i San Andreas... Alla städer i GTA 1 kom i 3D, d.v.s Liberty City, Vice City och San Andreas... Japp, det var hela serien. Men vänta nu... Det finns ett rätt så bortglömt och okänt expansion-pack till GTA 1... GTA 1: London 1969... Kanske det kommer i 3D eftersom att det är en massa easter-eggs i San Andreas, d.v.s 69 kommer upp ofta (Burger King, Flygplatserna, San Fierro 69ers, Area 69, Pier 69, 24-7, Racing-Bil, Hangerfartyget, Enarmade Banditerna i LV m.m)? Så, ja, 69 är ett heligt nummer (i GTA-världen) helt enkelt. Okej, tack! Har en riktig grej, vet inte vad byggnaden heter men den ligger i Los Santos och många kallar den för "Sears" och heter på riktigt US Bank Tower. Tack för mig. Jag bidrog med nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Okej, tack! Har en riktig grej, vet inte vad byggnaden heter men den ligger i Los Santos och många kallar den för "Sears" och heter på riktigt US Bank Tower. Tack för mig. Jag bidrog med nåt. Den glömde jag! Tack! ----------- Tråden börjar dö ut :'( Kan ingen något mer??? Eller har jag/ni kommit på allt redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hmm.. Vi (eller ni då) verkar ha hittat det mesta men du kan ju lägga upp 'Fordon' som rubrik oxå. Vem vet, kanske är en Bullet en Lamborghini eller en FCR-900 en Hayabusa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hmm.. Vi (eller ni då) verkar ha hittat det mesta men du kan ju lägga upp 'Fordon' som rubrik oxå. Vem vet, kanske är en Bullet en Lamborghini eller en FCR-900 en Hayabusa? Bulet är en Ford GT40. Eller den kanske bara heter GT, vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Helt riktigt kompis. Jag som var ute och cyklade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Hmm.. Vi (eller ni då) verkar ha hittat det mesta men du kan ju lägga upp 'Fordon' som rubrik oxå. Vem vet, kanske är en Bullet en Lamborghini eller en FCR-900 en Hayabusa? No mister... Bullet är en Ford GT40... EDIT: OJ, va redan skrivet Redigerad 19 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G4L Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ryder är inte en "kopia" av Eazy E, även om han liknar honom. Detta är bekräftat av R*. Han kan däremot vara baserad på karaktären A-Wax från Menace II Society som spelas av MC Eight - även känd som röstgivarenb åt Ryder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G4L Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Glömde förresten säga att A-Wax ser ut som Ryder (fast yngre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Edit brorsan, knappen för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G4L Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Skrev du edit till mig eller? (Inte kaxig, bara undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Skrev du edit till mig eller? (Inte kaxig, bara undrar) Aa, för du skrev dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Smoke= The Man Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Dom flesta kän väl igen den här skylten...??? Få säga att rockstar gjorde den väldigt lik...eller hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Skrev du edit till mig eller? (Inte kaxig, bara undrar) Till dig såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Ryder är inte en "kopia" av Eazy E, även om han liknar honom. Detta är bekräftat av R*. Han kan däremot vara baserad på karaktären A-Wax från Menace II Society som spelas av MC Eight - även känd som röstgivarenb åt Ryder. Står i början när man laddar spelet att ingen Person är En kopia, eller BAserad på en riktig Människa.. Det Verkar lite Skumt det här.. R* Skulle väl inte ljuga? Redigerad 21 mars, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Dom flesta kän väl igen den här skylten...??? *Viva Las Vegas!* *Viva Las Venturas!* Få säga att rockstar gjorde den väldigt lik...eller hur?? Den va inte ett dugg lik! (Jo det var den, jag skriver till det ) ----------- G4L: Vet ej faktist... Vet ej... Tycker fortfarande att han liknar Eazy-E... Speciellt håret och mössan (Eazy-E's Cap = Compton | Ryder's Cap = Ganton | Compton = Ganton) Redigerad 21 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G4L Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag tycker också att han är rätt like Eazy. Men sen kommer det där att ingen är baserad på någon riktig människa bla bla. Jag tror att de måste skriva så bara för att undvika bråk etc. utifall nån skulle tycka att Ryder kränkte Eazy eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ryder är inte en "kopia" av Eazy E, även om han liknar honom. Detta är bekräftat av R*. Han kan däremot vara baserad på karaktären A-Wax från Menace II Society som spelas av MC Eight - även känd som röstgivarenb åt Ryder. Nej men han är ju jävligt lik Eazy-E med håret och kepsen och klädseln. Vet inte o det där med A-Wax eftersom jag inte sett filmen Menace II Society. Kanske borde se den, är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 @Kebab: Har personligen inte lagt märke till den texten, men Eazy-E är ju SJUKT lik Ryder. Vågar nästan säga att det är honom Rockstar har försökt att likna. Om jag inte misstar mig har Ryder en keps som det står Ganton på, och Eazy-E en med Compton. Och Ganton ska ju föreställa Compton så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) @Kebab: Har personligen inte lagt märke till den texten, men Eazy-E är ju SJUKT lik Ryder. Vågar nästan säga att det är honom Rockstar har försökt att likna. Om jag inte misstar mig har Ryder en keps som det står Ganton på, och Eazy-E en med Compton. Och Ganton ska ju föreställa Compton så.. På Ryders keps står det SanAndreas, men Ryder måste ju föreställa Easy-E ändå Redigerad 22 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Japp, såg det oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts