PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Hejdå gott folk! Lämnar nu detta forum för att övergå till ett annat. Ni får ha det så bra allihop! Puss och Good Baj! EDIT: nu när jag ändå ska leava kan jag passa på att fråga vad det är för fel på min microfon, den spelar bara in ljud när jag har windows media player på. ja, det är det enda den kan spela in, musiken men inget annat? Någon vänlig som kan hjälpa? Redigerad 22 september, 2005 av PluOntS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Och det andra forumet är...? Hejdå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 *intressesmurfarna hoppar* Reported.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Och det andra forumet är...? Hejdå. Mjo. SciFiNytts forum heter det. Hejdå på dig med Sikorka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 *intressesmurfarna hoppar* Reported.. Varför reporta? Det är så att jag har ingen vidare lust med att skriva ett PM till var och en på forumet och berätta att jag ska dra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hejdå gott folk! Lämnar nu detta forum för att övergå till ett annat. Ni får ha det så bra allihop! Puss och Good Baj! EDIT: nu när jag ändå ska leava kan jag passa på att fråga vad det är för fel på min microfon, den spelar bara in ljud när jag har windows media player på. ja, det är det enda den kan spela in, musiken men inget annat? Någon vänlig som kan hjälpa? Även fast jag vet att vi inte skulle göra såna här trådar så måste jag få säga adjö till dig Pluonts Har fortfarande kvar bilden av dig som jag gjorde i paint . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Du vet .. det GÅR att vara på två forum samtidigt. Det är inte samma sak som att lämna landet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Övergå? Varför inte bara vara inne på båda forumen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Nej, det pallar jag inte. Ogillar förresten detta forum av någon anledning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Du vet .. det GÅR att vara på två forum samtidigt. Det är inte samma sak som att lämna landet. Man vet aldrig. De på de andra forumet kanske anser sig som ett "hood". SciFinytts families, active gangstas since 1 month back. If you join our forum, you join our family. Leave all other forums, or spam them to their death...then leave them! Redigerad 22 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Man vet aldrig. De på de andra forume kanske anser sig som ett "hood". SciFinytts families, active gangstas since 1 month back. If you join our forum, you join our family. Leave all other forums, or spam them to their death...then leave them! Haha, precis. Nejdå, riktigt så är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hej då. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tycker dessutom att jag gjort mitt på detta forum. Särskilt efter det mycket omogna inlägget jag skrev för några månader sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Om du inte tror att man kan vara på två forum samtidigt så är du en riktig idiot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tycker dessutom att jag gjort mitt på detta forum. Särskilt efter det mycket omogna inlägget jag skrev för några månader sedan. Vilket? Jag tycker inte du ska lämna,du är rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Om du inte tror att man kan vara på två forum samtidigt så är du en riktig idiot. Jag tackar och bockar Tweak: Tja, ligger nog någonstans i papperskorgen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag tackar och bockar Tweak: Tja, ligger nog någonstans i papperskorgen Hittar den inte, vad skrev du i den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hittar den inte, vad skrev du i den? En massa skit. Fråga någon admin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hej då och hälsa Uggla från mig. Hoppas att du kommer trivas i det nya forumet du ska gå med i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 |fan, orka sånna här topics, så onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts