Jump to content

Morsning!

PluOntS
 Share

Recommended Posts

Hejdå gott folk! :blink: Lämnar nu detta forum för att övergå till ett annat. Ni får ha det så bra allihop!

Puss och Good Baj!

EDIT: nu när jag ändå ska leava kan jag passa på att fråga vad det är för fel på min microfon, den spelar bara in ljud när jag har windows media player på. ja, det är det enda den kan spela in, musiken men inget annat? Någon vänlig som kan hjälpa?

Redigerad av PluOntS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejdå gott folk! ^_^ Lämnar nu detta forum för att övergå till ett annat. Ni får ha det så bra allihop!

Puss och Good Baj!

EDIT: nu när jag ändå ska leava kan jag passa på att fråga vad det är för fel på min microfon, den spelar bara in ljud när jag har windows media player på. ja, det är det enda den kan spela in, musiken men inget annat? Någon vänlig som kan hjälpa?

Även fast jag vet att vi inte skulle göra såna här trådar så måste jag få säga adjö till dig Pluonts

Har fortfarande kvar bilden av dig som jag gjorde i paint :blink: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet .. det GÅR att vara på två forum samtidigt. Det är inte samma sak som att lämna landet.  :blink:

Man vet aldrig. De på de andra forumet kanske anser sig som ett "hood". SciFinytts families, active gangstas since 1 month back. If you join our forum, you join our family.

Leave all other forums, or spam them to their death...then leave them!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man vet aldrig. De på de andra forume kanske anser sig som ett "hood". SciFinytts families, active gangstas since 1 month back. If you join our forum, you join our family.

Leave all other forums, or spam them to their death...then leave them!

Haha, precis.

Nejdå, riktigt så är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...