_EmiL_ Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Efter att inte ha haft ljud i snart några månader vänder jag mig till er.. Det hela började att det inte komm något ljud ur ena luren på Headsetet. Fast det brydde jag mig inte så om. Sen så försvann allt ljud ur headsetet. Så jag bytte till högtalare för att kolla om det funka. Men det gjorde det inte. Förut så brukade Högtalarna lysa grönt även när dom inte va i kopplade fast det har också slutat. Snälla Hjälp mig vad är fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ladda ner nya drivrutiner till Ljudkortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Mute-knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Har det åskat eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hade samma problem, Ladda ner nya drivrutiner till ditt ljudkort så kommer ljudet funka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 /ME lånar topicen.... Hmmm. Jag har liknande problem. Jag hör inte vibbar på msn (hatar vibbar men läs...) och hör inte häller om någon skriver. Vad är fel? Hör diverse fel ljud och musik och allt sånt. What is wrong? Glad för shvarh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 /ME lånar topicen.... Hmmm. Jag har liknande problem. Jag hör inte vibbar på msn (hatar vibbar men läs...) och hör inte häller om någon skriver. Vad är fel? Hör diverse fel ljud och musik och allt sånt. What is wrong? Glad för shvarh Din status är inte ställd till upptagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) /ME lånar topicen.... Hmmm. Jag har liknande problem. Jag hör inte vibbar på msn (hatar vibbar men läs...) och hör inte häller om någon skriver. Vad är fel? Hör diverse fel ljud och musik och allt sånt. What is wrong? Glad för shvarh Leta runt i inställningar i msn så lär du nog höra vad du vill tror ja. Ja eller som howhow säger. Redigerad 23 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jo jag har inställt: Lämna ljud när. Eller ja vad det nu heter. Men jag har nästan upptaget eller away. Men jag hör om någon loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) /ME lånar topicen.... Hmmm. Jag har liknande problem. Jag hör inte vibbar på msn (hatar vibbar men läs...) och hör inte häller om någon skriver. Vad är fel? Hör diverse fel ljud och musik och allt sånt. What is wrong? Glad för shvarh Har du stängt av Windows ljuden? Det gör jag alltid efter ominstallation och om man då tar bort Windows ljuden efter man installerat Msn så försvinner Msn ljuden oxå. Och då självklart om du installerar Msn efter du tagit bort Windows ljuden så plingar det så fint så. Så, testa installera om Msn... Annars vet jag inte. Edit: Såg nu att du hade vissa ljud. Läser inte för noga tyvärr.... Okej, ett annat försök då: Kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter -> fliken Ljud -> längst nere där i raddan så har du Msn messenger. Är där en högtalare framför alla? Eller bara vid Contact online (på svenska nåt i stil med kontakt ansluter)? Om det bara är framför den så kan du ju bara lägga till dom andra ljuden där... Ljuden hittar du (jag iaf) i C:\Program\MSN Messenger\ Hoppas detta funkar då. Redigerad 24 september, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Tack det funkade nu. Alla var högtalare på men jag testade byta en av messege ljudet till nått sen tillbaka, Funkar nu tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Men jag hittar inga Drivrutiner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts