Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Nån som vet vart man kan ladda upp sidor gratis??? Skulle va bra om jag kunde få nån länk i såna fall. och för o inte spamma:P... Kan ni ju gärna diskutera resultatet av min nedlagda tid här när sidan väl kommer upp.. EDIT:Webbsidor alltså Redigerad 22 september, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hittade genom farbror Google: http://www.freewebsites.com/ 50 MB gratis utrymme. När jag skulle kolla en annan sida stog det nere i vänstra hörnet: Laddar install.xxxtoolbar.com :'( ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Hehe... okey... Tack så mycket... Ska kolla upp den.. sidan blir nog färdig efter jul nångång.. Ni som nu skulle vara intresserade av att kolla in den... Hehe.. Då låter man den ju installera färdigt ju..... Redigerad 22 september, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts