Troxie Skrivet 18 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2015 FFVII är absolut ett utav mina favoritspel någonsin men inte allt för hypad över en remake. Gör ett nytt spel istället, och gör det rätt. All final fantasy efter X har varit bajj imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2015 FFVII är absolut ett utav mina favoritspel någonsin men inte allt för hypad över en remake. Gör ett nytt spel istället, och gör det rätt. All final fantasy efter X har varit bajj imo Fast dom släpper ju fortfarande XV där dom provar lite nya grejer. Jag minns att dom sa någon gång att dom inte skulle göra en remake av VII förrän dom hade gjort ett spel som toppade det. På så vis är det lite trist att spelet nu är på gång, det känns lite som att dom har gett upp och bara kör med ett säkert kort som dom sparat till en regnig dag. Skulle inte förvåna mig om dom lyckas fucka upp det här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2015 Först fick du mig nyfiken på spelet, men när jag kollar på youtube-klipp så börjar jag misstänka att du trollar... Jag är faktiskt helt allvarlig. Jag älskar det spelet och det har jag alltid gjort. Tror FFMQ och Soul Blazer är mina favoritspel från SNES-tiden om man inte räknar med Mario. I alla fall två spel som jag kan spela om och om igen utan att tröttna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts