Crusader Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Final Fantasy XIII E3 Engelsk trailer E3 Japansk trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Svenska GRIN har gått i graven. Och med det har det nu visat sig att de höll på att utveckla ett Final Fantasy spel åt Square-Enix kallat Fortress. Det kunde alltså ha blivit ett Svenskt utvecklat Final Fantasy spel (Hmm, ett Svenskt utvecklat JRPG? ) i framtiden. Via länken så kan ni se bilder från spelet om ni bläddrar ned till Fortress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Final Fantasy XIII: TGS 09 Japansk Trailer 17 December släpps spelet i Japan på PS3. Men frågan är givetvis när vi kommer att få spela det. Tidigt nästa år har de sagt men kommer de att kunna hålla det? En 5:e spelbar karaktär har nu presenterats. Hope Estheim. Jag sätter in info om karaktären i karaktärsinlägget jag gjorde tidigare. Liksom NPCn Serah Farron. Redigerad 29 september, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Final Fantasy XIII: TGS 09 Engelsk Trailer Bra röstskådespeleri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Final Fantasy XIII - Biggest swindle in history? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Anses vara en episk besvikelse runt hela världen? Konstigt då att det här är den första negativa som jag sett. Famitsu t ex gav den 39/40 och de ger nästan aldrig så höga betyg om det inte är riktigt bra. JHag tror det här handlare om någon som inte gillar den typen av RPG och har givit sig fanken på att såga spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Innehåll i Final Fantasy XII - Collector's Edition: • Fliptop packaging containing the FINAL FANTASY XIII game • FINAL FANTASY XIII Original Sound Selection: Soundtrack CD including a selection of music tracks from the game that are especially chosen for this Limited Collector’s Edition by composer Masashi Hamauzu. The CD is presented inside a slipcase featuring artwork from FINAL FANTASY XIII, and also liner notes that are written by the composer. • The World of FINAL FANTASY XIII: Hardback book featuring character artwork, CG rendered artwork and environments from across the game production. • Exclusive Art Prints: 3 highly collectable art prints showing artwork of the Eidolons, powerful summoned allies of the lead playable characters in FINAL FANTASY XIII • Unique ‘Brand of the l’Cie’ decal: Collectible decal featuring this most iconic symbol from the game storyline Jag tänker köpa den först och främst för den klassiska framsidan som den har då den vanliga har en bild på Lightning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Final Fantasy XIII släpps på tisdag! Är det någon mer än jag som har bokat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Final Fantasy XIII släpps på tisdag! Är det någon mer än jag som har bokat? Inte bokat men kommer att ha spelet i min ägo senast den nittonde. Taggar järnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Final Fantasy XIII släpps på tisdag! Är det någon mer än jag som har bokat? Fick min Limited Collector's Edition idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 (redigerad) Fick min Limited Collector's Edition idag! MEN HP"H?)H=H="HHB¤=(G/)G!!!! Var beställde du ifrån? Själv beställde jag från Spelbutiken igår, hoppas att jag får mitt imorn. Annars blir jag riktigt ledsen... Har studiedag imorn nämligen och vill kunna lira hela dagen! Edit: Dumt att fråga nu kanske, han har ju liksom FF XIII... Redigerad 8 mars, 2010 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Game.se De skickar nästan alltid tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Game.se De skickar nästan alltid tidigt. Nice. Fick en bekräftelse på att det var skickat tidigare ikväll, så det borde nog inte vara några problem. Vad tycker du om spelet hittils? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Ännu gillar jag det. Men jag är ännu bara precis i början så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Från vad jag har hört är senare delarna av spelet INGENTING som gamla Final Fantasy på ett negativt sätt. Återstår att se om jag får lust att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Det har jag inte hört. Därimot har jag hört att spelet verkligen lyfter i Kapitel 11 och att det är då det roliga börjar på alvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2015 Nu händer det äntligen! Final Fantasy VII var ett av de första spelen jag köpte till mitt Playstation när det begav sig och är ett av de jag spenderat mest tid med någonsin. Är så fruktansvärt pepp på det här! Hoppas bara att de lyckas fånga känslan av originalet och att gameplayet fungerar på ungefär samma sätt. Jaa ni. Vad ska man säga? Square, ta mina pengar! Ta dem bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2015 Min personliga åsikt är att Mystic Quest inte bara är det bästa FF-spelet i serien, utan också ett av de bästa spelen jag spelat. Så jäkla bra, spelar det gång på gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2015 Min personliga åsikt är att Mystic Quest inte bara är det bästa FF-spelet i serien, utan också ett av de bästa spelen jag spelat. Så jäkla bra, spelar det gång på gång! Nu vet jag inte om... Har själv aldrig testat, men jag har hört en del negativt om det. Säger du att det är bra, och inte är sarkastisk, så är det väl dags att jag skaffar en SNES-emulator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2015 Min personliga åsikt är att Mystic Quest inte bara är det bästa FF-spelet i serien, utan också ett av de bästa spelen jag spelat. Så jäkla bra, spelar det gång på gång! Först fick du mig nyfiken på spelet, men när jag kollar på youtube-klipp så börjar jag misstänka att du trollar... Kul med FF7 Remake iallafall, gjorde ett försök att spela igenom FF7 på Vita för ett tag sedan men kommer nog vänta på denna release nu istället. World of Final Fantasy såg också trevligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts